تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 43258
  • تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴
  • پ
    استاندار گیلان:

    گستره ماموریت سپاه صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه سپاه در موضوعات حاکمیتی توجهی به دولت‌ها ندارد، گفت: گستره ماموریت این نهاد انقلابی صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار با اشاره به ساختار نظام اسلام، اظهار کرد: این ساختار از سوی امام خمینی (ره) ایجاد شده و تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه دارد.

    وی در ادامه به فلسفه وجود سپاه اشاره و با بیان اینکه گذشت زمان آیندگان پی می‌برند که تأسیس این نهاد انقلابی جز از اندیشه‌های امام خمینی (ره) خطور نمی‌کرد، افزود: سپاه تنها به موضوعات نظامی و دفاعی محدود نمی‌شود بلکه گسترده مأموریت این نهاد انقلابی صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

    استاندار گیلان اقتدار و صلابت نظام اسلامی را برگرفته از ایدئولوژی، باورها و ارزش‌های محتوایی آن و منویات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: حاج قاسم نمونه بارزی از مجموعه سپاه است که نه در نگاه مسلمانان بلکه در میان غیرمسلمانان و افراد آزاده نیز یک منجی محسوب می‌شد.

    وی با اشاره به اینکه حاج قاسم با حضور خود مایه آرامش در منطقه بود، گفت: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت، مناطق مورد هجمه را نفوذناپذیر کرد.

    عباسی در ادامه با بیان اینکه کشورهای استبدادی و صهیونیستی برای تصاحب سوریه تلاش کردند، تصریح کرد: روحیه و تفکر انقلابی در میان مردم سوریه، لبنان، یمن و سایر جبهه‌ها این کشور نفوذ کرده و سبب شده تا دشمن نتواند این کشورها تصرف کند.

    وی با اشاره به اینکه در سایه مجاهدت‌های صورت گرفته اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران اسلامی داده نشد، گفت: تلاش دشمنان در نطفه خفه شد و نابودی آنان مدیون خون حاج قاسم‌ها است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش‌های سپاه و شهدای این نهاد انقلابی است، افزود: در سازندگی، عمران و آبادانی، علمی، فناوری، هوافضا، محرومیت زدایی، ساخت خانه برای نیازمندان طی سالیان مختلف و نیز اجرای طرح حاج قاسم در مقابله با بیماری کرونا نیز سپاه نقش‌آفرینی بسزایی داشته و این روند استمرار دارد.

    وی با اشاره به اینکه سپاه در موضوعات حاکمیتی توجهی به دولت‌ها ندارد ابراز امیدواری کرد که با همراهی پاسداران در بخش‌های مختلف، شاهد پیشرفت و آبادانی گیلان سرفراز باشیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر