تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 2646
  • تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
  • پ

    مصاف تیم های گیلانی با حریفان در لیگ دسته یک فوتبال

    در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم های ملوان، شهرداری آستارا و چوکای تالش به مصاف حریفان خواهند رفت.

    به گزارش عصر گیلان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، ملوان بندرانزلی پس از پیروزی خانگی هفته گذشته خود برابر رایکا بابل از ساعت 19:45 دقیقه امروز در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف آرمان گهر می رود.

    شاگردان مازیار زارع برای اینکه امید صعود را برای خود زنده نگه دارند در این دیدار جدال سختی برابر آرمان گهر خواهند داشت، ملوان هم اکنون با کسب 31 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد، و حریف سیرجانی با 21 امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاده است.

    در رشت و در ورزشگاه سردار جنگل تیم شهرداری آستارا از ساعت 20:15 دقیقه امشب میزبان تیم بادران تهران است.

    نماینده آستارا که نیم فصل نخست عملکرد فوق العاده ای داشت و حالا در نیم فصل دوم روی نوار ناکامی است هم امتیاز با تیم ملوان و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه هفتم جدول قرار گرفته، همچنان بدون سرمربی است و امیدوار به پایان ناکامی های خود در این دیدار سخت خانگی است.

    تیم بادران تهران با سرمربیگری محسن عاشوری با 32 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند، و امیدوار به کسب پیروزی و ماندن در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر هستند.

    اما در دیگر مسابقه همزمان تیم چوکای تالش دیگر نماینده گیلان در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم گل ریحان البرز است. دو تیمی که در انتهای جدول روزگار می گذرانند.

    چوکای تالش با 19 امتیاز در جایگاه شانزدهم و تیم گل ریحان البرز با 14 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

    چوکا که پس از استعفای علی لطیفی از هدایت این تیم، مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده است، چشم به امتیازات از دست رفته و فرار از خطر سقوط است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر