تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 8022
  • تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
  • پ

    پوشش بیش از ۵۰ حریق و حادثه

    آتش نشانان شهرستان رشت در ۹۶ ساعت گذشته، در ۵۲ مورد حریق و حادثه به شهروندان خدمات رسانی کردند.

    به گزارش عصر گیلان، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در ۴ روز گذشته، آتش نشانان ۱۴ ایستگاه آتش نشانی شهرستان رشت، ۵۲ عملیات حریق، حادثه و خدمات ایمنی را در این شهرستان پوشش دادند.

    شهرام مومنی با بیان اینکه مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت در این مدت به هزار و ۴۰۱ مورد تماس شهروندان پاسخ داد، افزود: یک مورد آتش سوزی خانه، ۲ مورد آتش گرفتن خودروی سواری، ۲۱ مورد آتش سوزی علفزار و ضایعات، ۷ مورد رهاسازی حیوانات محبوس شده، ۶ مورد عملیات رها سازی شهروندان به دلیل قفل شدن درب و ۴ مورد نجات افراد بر اثر محبوس شدن در آسانسور از حوادثی بود که در این مدت اتفاق افتاد.

    وی با اشاره به یک مورد حادثه خارج شدن خودروی کامیون از مسیر و ورود به لاین مخالف به دلیلی نامعلوم در این ایام خبر داد و گفت: در این حادثه، کامیون با چندین خودرو، عابر پیاده و یک دوچرخه سوار برخورد کرده و پس از اصابت به تیر چراغ برق متوقف شد.

    رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پس از این حادثه، یک خانه ویلایی در خیابان حافظ رشت دچار حریق شد که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

    شهرام مومنی همچنین از ۱۱ مورد عملیات آتش سوزی در دانشکده پرستاری رشت، رهاسازی انگشت یک شهروند از انگشتر، بازدید ایمنی از نحوه حریق یک خانه و استقرار خودرویی در این مدت خبر داد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : خبرگزاری صدا و سیما

    مطالب مرتبط

  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر