تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 60702
  • تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
  • پ
    فرمانده انتظامی استان گیلان:

    وقوع جرائم مهم در شهرستان مرزی آستارا ۱۳ درصد کاهش یافت

    فرمانده انتظامی استان گیلان، گفت: براساس بررسی های آماری وقوع انواع جرائم مهم در شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا ۱۳ درصد کاهش یافته است.

    به گزارش عصر گیلان، سردار عزیز الله ملکی امروز، ۱۳ دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با حضور معاونت های مختلف فرماندهی انتظامی گیلان بازدیدی از شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان داشتیم و عملکرد نیروی انتظامی در این شهرستان را مورد بررسی قرار دادیم، اظهار کرد: خوشبختانه در بحث جرائم مهم شاهد کاهش ۱۳ درصدی در شهرستان مرزنشین آستارا هستیم.

    وی از کاهش موارد مربوط به ترافیک و فوت جانباختگان سوانح رانندگی در آستارا خبر داد و افزود: شهرستان مرزی بندر آستارا از شهرستان های بسیار مهم استان گیلان به شمار می رود.

    ملکی با اشاره به کاهش یک درصدی جرائم مهم از جمله سرقت منزل، خودرو و مغازه در سطح استان گیلان، گفت: این روند بسیار خوب با حضور نیروهای پرتلاش انتظامی در سراسر استان و اشرافیت خوبی که نیروی انتظامی دارد پیش می‌رود.

    فرمانده انتظامی گیلان، خاطرنشان کرد: سرقت های هنجار شکن و به عنف در سطح شهرستان های استان گیلان از ابتدای سال جاری کاهش محسوسی داشته است.

    ملکی با اشاره به اینکه امنیت مهمترین شاخص پیشرفت جامعه است، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه هر جامعه در سایه امنیت ایجاد می‌شود که نیروی انتظامی در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

    وی با بیان اینکه امنیت پایدار و مطلوبی در سطح استان گیلان برقرار است، افزود: نیروی انتظامی امروز آماده‌تر و مقتدرتر از قبل آماده ارائه خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی است.

    فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی شب و روز خود را وقف ایجاد امنیت و خدمت به مردم و جامعه کرده است، اظهار کرد: خواب دشمن در شکستن امنیت جامعه تعبیر نخواهد شد.

    ملکی، تصریح کرد: حفظ امنیت خط قرمز پلیس است و همه اقشار جامعه باید امنیت کامل داشته باشند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر