تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 20070
  • تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
  • پ

    مهاجم گلزن شهرداری آستارا به ملوان پیوست

    پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته شهرداری آستارا با عقد قرارداری ۲ساله به ملوان پیوست.

    به گزارش عصر گیلان، پژمان ثباتی مهاجم گیلانی ملوان تا تابستان ۱۴۰۲ بازیکن قوهای سپید انزلی خواهد بود، این مهاجم فصل گذشته با به ثمر رساندن ۵ گل به همراه امین حقده برترین گلزنان شهرداریچی های آستارا در رقابت های لیگ یک بودند.

    پژمان ثباتی با تیم فوتبال شهرداری آستارا فصلی را پشت سر گذاشت که هیچ کجای جهان مشابه‌اش را نخواهید دید.

    او در ابتدای فصل، شاگرد پایان رأفت بود که توانسته بودند عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر بودند، پس از یک افت فاحش و عجیب، تا رتبه‌های پایین جدول نیز سقوط کردند.

    قبل از پایان رافت، ثباتی با شهرداری آستار و زیر نظر حسن اشجاری کار کرد و بازی های خوبی را نیز به نمایش گذاشت.

    سکان مدیریتی شهرداری آستار که فصل گذشته بین حسن اشجاری، پایان رافت و نادر عزت اللهی چرخیده بود و چند باری هم به دست یاشین سزاوار رسیده بود و دوباره به سزاوار رسید، ولی در انتها تیم قهرمان نیم فصل به سختی در لیگ یک ماندنی شد.

    شهرداری آستارا تیمی که می توانست در هفته های پایانی برای صعود به لیگ برتر تلاش کند، به دلیل مشکلات عدیده مالی، وارد یک بحران بزرگ شد و در نهایت در لیگ دسته اول ماندگار شد.

    شهرداری آستارا با شکستی که در هفته آخر متحمل شد، بدون تغییر جایگاه‌اش در جدول، فصل را در موقعیت پانزدهم جدول با ۴۱ امتیاز به پایان رساند، آن هم در شرایطی که آن‌ها نیم فصل نخست را در قامت قهرمان نیم فصل به پایان بردند و پس از گذراندن حواشی پرشمار، یک پایانی غیرمنتظره در این فصل از مسابقات لیگ یک داشتند.

    پژمان ثباتی در یک فصل برای شهرداری آستارا ۵ گل زد ولی اگر ثبات در این تیم حاکم بود قطعا گل های او نیز دو رقمی می شد، حالا او در تیم با ثبات لیگ یک یعنی ملوان بندر انزلی حضور دارد و انتظار می‌رود که یکی از گلزنان برتر لیگ یک باشد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : فارس

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر