تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 44521
  • تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
  • پ

    ملوان با برتری برابر شهرداری آستارا فاتح دربی گیلان شد

    در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان برابر شهرداری آستارا به برتری رسید تا فاتح دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور شود.

    به گزارش عصر گیلان، تیم های فوتبال ملوان و شهرداری بندرانزلی عصر چهارشنبه در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی انزلی در یک هوای نیمه ابری رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

    در نیمه اول این دیدار، ملوانان بربازی تسلط بیشتری داشتند و بازی هجومی‌تری را از خود به نمایش گذاشتند و تیم شهرداری آستارا نیز یک بازی دفاعی را در ستور کار خود قرار داده بود تا بتواند از ضد حملات استفاده کند.

    نیمه دوم نیز چنین شرایطی داشت و ملوانان بیشتر بر بازی تسلط داشتند تا اینکه در دقیقه ۶۷ حمید کاظمی بازیکن ان تیم با یک ضربه سر محکم اولین گل ملوان را به ثمر رساند.

    پس از به ثمر رسدن این گل، شهرداری آستارا یک بازی هجومی را به نمایش گذاشت اما این تیم ولان بد که از حملات خدو به خوبی استفاده کرد و در دقیقه ۷۰ ارسلان تفضلی رضایی با یک ضربه محکم و زیبا دومین گل ملوان را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجعه ۲ بر صفر به سود ملوان خاتمه یابد.

    قضاوت این دیدار را سیدوحید کاظمی با کمک های دانیال پاشنده و امین اسکندری برعهده داشتند که در جریان این دیدار، میلاد شعبانلو و عبدالعظیم گوک از ملوان بندرانزلی، فرشید پاداش و محمد آزادطلب از شهرداری آستارا کارت زرد دریافت کردند، ضمن اینکه پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در دقیقه ۷۰ به دلیل اعتراض، کارت قرمز دریافت کرد و از نیمکت تیمش اخراج شد.

    تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، سعید کریمی ، سجاد بازگیر(دقیقه ۶۴ ارسلان تفضلی)، محسن انبساطی، حمید کاظمی(دقیقه ۸۴ سهیل فداکار)، پدرام قاضی پور، عبدالعظیم گوک، محمدصادق بارانی(دقیقه ۶۴ مهران احمدی)، محمدرضا پورمحمد(دقیقه ۸۴ پوریا غلامی، میلاد شعبانلو(دقیقه ۷۸ محمد رستمی)، مهدی مومنی و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل شهرداری آستارا قرار گرفت.

    همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب نیما علی پور، محمد آزادطلب، سعید دلاور، جواد آقایی پور(دقیقه ۸۳ امین حقده)، علی پورمحمد(دقیقه ۷۳ هادی حبیبی نژاد)، جابر نصیری (دقیقه ۶۰ محمد اقدامی)، امید صیدالی(دقیقه ۸۳ خشایار زبرجد)، میرمهدی قریشی، محمیدحسین خسروی، پویا گلدوست، فرشید پاداش و با سرمربیگری پایان رافت رو در روی ملوان قرار گرفت.

    تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم ملوان بندانزلی با کسب ۵۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم شهردای بندرآستارا نیز با کسب ۳۳ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته است.

    در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند، که تیمهای ملوان و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند که در نهایت ۲ تیم برتر این مسابقات به رقابتهای لیگ برتر صعود می کنند.

     

    * حواشی دربی گیلان

    با توجه به دستور سازمان لیگ، تمامی مسابقات کشور با حضور تماشاگر برگزار می شود که البته فقط ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها در اختیار تماشاگران قرار می گیرد و به همین دلیل، بازی ملوان و شهرداری آستارا نیز همانند سایر دیدارها با حضور تماشاگر برگزار شد.

    در این دیدار نزدیک به ۲ هزار بلیط به صورت الکترونیکی به فروش رفت که در همان ساعات اولیه فروش، این میزان بلیط توسط طرفداران ۲ تیم ملوان و شهرداری بندرآستارا خریداری شد.

    پس از به ثمر رسیدن گل دوم ملوان، پایان رافت و سایر اعضای کادرفنی شهرداری آستارا نسبت به این گل معترض بودند و اعتقاد اشتند که توپ از خط دروازه عبور نکرده و این اعتراضات تا حدی پیش رفت که داور این دیدار مجبور شد پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا را با کارت قرمز مواجه کند تا وی از نیمکت تیمش اخراج شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر