تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهاقتصاد
  • کد خبر : 63419
  • تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
  • پ

    مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۷۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۴۳۲ تن مرغ منجمد و ۲۶۴ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع شده است.

    به گزارش عصر گیلان، صالح محمدی با اشاره به تشکیل قرارگاه امنیت غذای در گیلان، اظهار کرد: گیلان به دلیل جذابیت‌های گردشگری به مقصد اصلی مسافران و گردشگران نوروزی تبدیل شده است که تأمین مواد غذایی مهمانان نوروزی در دستور کار قرار دارد.

    وی با اشاره به ورود جمعیت ۱۰ میلیونی مسافران به گیلان، افزود: هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۷۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای اسفند تاکنون ۴۳۲ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان و ۲۶۴ تن گوشت منجمد با میانگین قیمت هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار تومان در گیلان توزیع شده است.

    محمدی ادامه داد: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون ۱۱۴۳ تن برنج با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان و ۷۴۵ تن شکر خانوار و صنف و صنعت در گیلان توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه فراوانی محصولات در گیلان مورد تاکید است، افزود: ۶۳۰ تن برنج، ۵۰۰ تن مرغ منجمد، ۴۵۴ تن شکر خانوار و ۲۰ تن خرما در مرحله دوم آماده توزیع است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر