تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 45739
  • تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
  • پ
    سرپرست فرمانداری صومعه سرا تاکید کرد؛

    مشارکت مردم باید در اولویت بخش کشاورزی باشد

    سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تاکید بر اینکه مشارکت مردم باید در اولویت بخش کشاورزی باشد، گفت: بخشداران و دهیاران با مشارکت کشاورزان نسبت به تجهیز و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ، خرید موتور پمپ، لایروبی انهار و زهکش ها در سطح روستاها اقدام کنند.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، محمد نعمتی روز سه شنبه در جلسه تخصیص آب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به وجود ظرفیت هایی مانند آب بندان ها و رودخانه ها در سطح این شهرستان اظهار داشت: لازم است ذخیره سازی و تامین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی آب بندان ها مدیریت شود.

    وی با بیان اینکه این امر مستلزم برنامه ریزی است، گفت: آب بندان ها دارای ظرفیت عظیمی هستند که می توان با بهره وری مناسب، از این پتانسیل در بخش های مختلف استفاده کرد.

    نعمتی با اشاره به آغاز فصل زراعی جدید بر لزوم مدیریت منابع آب تاکید کرد و افزود: در این راستا دستگاه های مرتبط اجرایی نیز اهتمام خود را در بخش های مختلف کشاورزی به کار گیرند.

    وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم باید در اولویت بخش کشاورزی باشد، گفت: بخشداران و دهیاران با مشارکت کشاورزان نسبت به تجهیز و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ، خرید موتور پمپ، لایروبی انهار و زهکش ها در سطح روستاها اقدام کنند.

    سرپرست فرمانداری صومعه سرا در پایان نیز بر همکاری لازم بین دستگاه های متولی نظیر شرکت نفت، اداره برق، منابع آب و جهاد کشاورزی تاکید کرد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر