تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 37968
  • تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
  • پ
    نماینده فومن و شفت در مجلس:

    محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است

    نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه دولت امروز وارث اقتصاد ورشکسته ای است، گفت: محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است.

    به گزارش عصر گیلان، خلیل بهروزی فر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: دغدغه‌ها بسیار زیاد است.

    وی با بیان اینکه تغییر و تحول می‌تواند بر روی روند کاری یک مجموعه تأثیر داشته باشد، افزود: شهرستان فومن در دوره‌ها و دولت‌های گذشته به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

    نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به مشکلاتی که از دولت گذشته باقی مانده که دولت فعلی باید هم به آن تعهدات عمل و هم مشکلات را برطرف کند، گفت: امروز دولت جدید وارث اقتصاد ورشکسته ای است.

    وی با بیان اینکه اقتصادی که بیشترین وابستگی را به فروش و قیمت نفت داشته باشد وضعیتی بهتر از امروز نخواهد داشت، افزود: که بیشترین تکیه آن به نفت باشد اقتصادش اینگونه است.

    بهروزی فر با اشاره به ثروت‌های فراوان ایران و با بیان اینکه متأسفانه این ثروت توسط عده‌ای به تاراج رفته است، ادامه داد: مردمی که در تمام ۴۰ سال گذشته در صحنه‌های مهم و حساس حضور داشته اند امروز در تنگناهای اقتصادی هستند و این دور از شأن این ملت است.

    وی با تأکید بر اینکه مسببان وضعیت امروز کشور و مردم باید محاکمه شوند، اضافه کرد: در دیدار کمیسیون اجتماعی مجلس با رئیس قوه قضائیه این موضوع مطرح و گفته شد مردم خواهان اجرای عدالت در این زمینه هستند.

    نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان رسیدن به مسئولیت را به واسطه خون شهدا دارند، تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی برای مدیران لازم و ضروری است.

    وی با بیان اینکه مدیران نباید با رفتار و عملکرد خود بی اعتمادی مردم را بیشتر کنند، افزود: پناهگاه مردمی با مشکلات اقتصاد و معیشتی رو به رو هستند فرمانداری یا ادارات است لذا مسئولان باید برخورد درستی داشته باشند.

    در پایان این جلسه با تشکر و قدردانی از زحمات «محمدرضا محسنی» فرماندار سابق فومن، «موسی فکور» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر