تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهاقتصاد
  • کد خبر : 14405
  • تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
  • پ
    استاندار گیلان تأکید کرد:

    لزوم نظارت و رصد میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ

    استاندار گیلان گفت: تشدید نظارت ها، رصد و پایش میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ از مبدأ تا مقصد باید با جدیت و به صورت مستمر انجام شود.

    به گزارش عصر گیلان، ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان گیلان با تأکید بر لزوم جلب رضایت و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، اظهار کرد: باید در بخش های مختلف اجرایی و نظارتی وظایف به درستی انجام شود.

    وی با بیان اینکه می توانیم با پرداخت تسهیلات برای ارتقای سطح کیفیت آردهای تحویلی به نانوایی ها از تولیدکنندگان آرد حمایت شود، افزود: افزایش آموزش نانوایان، بهسازی و نوسازی دستگاه ها و نظارت های مضاعف می تواند زمینه تولید نان با کیفیت و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

    استاندار گیلان با اشاره اینکه در این استان قطب تولید مرغ و جوجه یک روزه در کشور محسوب می شود، گفت: باید دسترسی مصرف کنندگان با نرخ مصوب به سهولت صورت گیرد.

    وی ادامه داد: دولت علیرغم تنگناهای اقتصادی و اعتباری، ارز مورد نیاز نهاده‌ها را تأمین و برای تولیدکنندگان اطمینان بخشی ایجاد کرده، مردم نیز نباید دغدغه مند باشند.

    زارع به تولید حدود ۱۱ میلیون قطعه جوجه یک روزه به صورت متوسط ماهانه در گیلان و افزایش ۲۸ درصدی این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و اضافه کرد: تشدید نظارت ها، رصد و پایش میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع از مبدأ تا مقصد باید با جدیت و به صورت مستمر انجام شود.

    استاندار گیلان با تأکید بر افزایش نظارت ها بر فروش خارج از شبکه آرد توسط برخی از نانوایی ها و برخورد با متخلفان، گفت: در هر بخشی که سو نیت محرز شود، تعزیرات حکومتی پس از گزارش بازرسی ها باید با جدیت ورود کند و در صورت تکرار تخلف، به مردم نیز اطلاع رسانی شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر