تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 38294
  • تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
  • پ
    استاندار گیلان عنوان کرد:

    لزوم انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه

    استاندار گیلان، رصد و پایش مستمر مرزها و انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه را امری مهم خواند و افزود: در اماکن سرپوشیده و اجتماعات نیز باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند بود.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ۹ دی، گفت: اطمینان دارم در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز شاهد حضور مردم بصیر و انقلابی استان هستیم.

    وی با اشاره به تشییع پیکر هشت شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های متولی برای اجرای هرچه بهتر مراسم تاکید و اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم، اسطوره دینداری و ولایتمداری هستند که رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری نیز بر لزوم بزرگداشت آنان تاکید داشته و دارند.

    عباسی، به گسترش سویه امیکرون در برخی کشورها اشاره و اضافه کرد: لازمست با آگاهی بخشی به جامعه و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، از ابتلا و گسترش آن جلوگیری به عمل آید.

    استاندار گیلان تاکید کرد: باید بر ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی در بیمارستان‌ها نظارت کافی صورت گیرد تا هزینه های گزاف بر بیماران تحمیل نشود.

    رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان، رصد و پایش مستمر مرزها و انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه را امری مهم خواند و افزود: در اماکن سرپوشیده و اجتماعات نیز باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند بود.

    وی همچنین واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس همچون دیگر رانندگان شبکه حمل و نقلی را یک الزام دانست و گفت: لازم است در این خصوص اطلاع رسانی کافی صورت گیرد.

    عباسی، با بیان اینکه هیچگونه کمبود و گرانی اقلام دارویی در استان وجود ندارد، بر لزوم فعالیت مستمر تیم های نظارتی و برخورد با متخلفان تاکید کرد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر