تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 40672
  • تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
  • پ
    رئیس منابع طبیعی لنگرود:

    ضاربان دو جنگلبان لنگرودی دستگیر شدند

    رئیس اداره منابع طبیعی لنگرودبا اشاره به مصدومیت دو جنگلبان این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان چوب، گفت: ضاربان دستگیر شدند.

    به گزارش عصر گیلان، محمد علی محمدی با اشاره به ضرب و شتم دو جنگلبان شهرستان لنگرود، اظهار کرد: این جنگلبانان به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر حضور قاچاقچیان در منطقه اطاقور به محل رفتند.

    وی با بیان اینکه جنگلبانان موفق به رصد دو قاچاقچی شدند، اضافه کرد: با توجه به هشدار نیروهای حفاظتی به قاچاقچیان و فرار آنها عملیات تعقیب و گریز تا شهر کومله انجام شد.

    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود با اشاره به هماهنگی با نیروی انتظامی برای دستگیری قاچاقچیان، گفت: نیروهای حفاظتی موفق شدند قاچاقچیان را متوقف کنند، اما درگیری ایجاد و قاچاقچیان با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن جنگلبانان کردند.

    محمدی با بیان اینکه هر دو جنگلبان از ناحیه دست و سر دچار جراحت شدند، افزود: با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب دستگیر و بازداشت شدند.

    وی اضافه کرد: جنگلبانان مجروح به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود منتقل شدند؛ خوشبختانه حال عمومی آنان خوب بوده و اقدام به طی مراحل قانونی شکایت از ضاربان هستیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر