تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهفرهنگ و هنر
  • کد خبر : 41728
  • تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
  • پ
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

    شاعران گیلانی از جایگاه ویژه ای در سطح ملی برخوردار هستند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم حمایت از انجمن شعر و ادب، گفت: شاعران گیلانی از جایگاه ویژه ای در سطح ملی برخوردار هستند.

    به گزارش عصر گیلان، رضا ثقتی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید سرپرست فرمانداری رشت از تالار مرکزی با اشاره به اینکه نگین فرهنگی استان گیلان این تالار است، افزود: اجرای عملیات ساخت این تالار در طول مدت فعالیت سه دولت گذشته انجام شده است.

    وی به افتتاح این تالار در سال ۹۷ در قالب سفر رئیس جمهور وقت و هیئت دولت به استان گیلان اشاره کرد و گفت: بعد از فعالیت ۹ ماهه به دلیل بروز برخی مشکلات تالار مرکزی رشت تعطیل شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تعطیلی این پروژه عظیم به اعتماد عمومی جامعه به عنوان سرمایه‌های اجتماعی آسیب وارد کرد، ادامه داد: طی رایزنی با مسئولان ارشد استان بیان شده که فعالیت تالار مرکزی اعتماد از دست رفته عمومی را باز می‌گرداند.

    وی با تأکید بر تلاش همه مسئولان ارشد استان گیلان برای حل مشکلات تالار مرکزی رشت، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از سرمایه‌های خوب و ظرفیت‌های بالای تالار مرکزی رشت برای خدمت به اهالی فرهنگ و هنر استان گیلان استفاده کنیم.

    ثقتی با اشاره به توجه و سابقه فرهنگی سرپرست فرمانداری رشت، ادامه داد: انتظار می‌رود در کمیته برنامه ریزی برای تخصیص اعتبارات سال آینده منابع مالی خوبی برای این تالار پیش بینی شود.

    وی در ادامه به فعالیت انجمن‌های فرهنگی و هنری در سطح استان گیلان اشاره و با بیان اینکه انجمن شعر و ادب رشت یکی از انجمن‌های موفق استان گیلان است، افزود: بخش عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی هنری استان در حوزه شعر و ادب بر دوش این انجمن است.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به انتخاب یک نیرو جوان و متعهد برای ریاست این انجمن، گفت: انجمن شعر و ادب رشت یکی از پایگاه‌های مهم در سطح کشور بوده و نگاه شاعران ملی به این انجمن ویژه است.

    ثقتی با بیان اینکه شعر و ادب استان گیلان در سطح ملی از جایگاه خاصی برخوردار است، ادامه داد: شاعران گیلان دارای استعدادهای فوق العاده ای و نیازمند حمایت‌های بیشتر هستند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر

    مطالب مرتبط

  • تفکر و مکتب شهید جمهور در جامعه بسط داده شود ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر