تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 20782
  • تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
  • پ

    دستگیری عامل آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در یاسوج

    دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در این شهر خبر داد.

    به گزارش عصر گیلان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی در حاشیه نشست هماهنگی مرحله هفتم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با اعلام این خبر گفت: پس از انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، که باعث انزجار هم استانی های عزیز شده بود، سربازان گمنام امام زمان با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اداره کل اطلاعات استان، عامل این اقدام زشت و ذلیلانه، شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

    وی افزود: وی پس از بازجویی و اقرار صریح به این موضوع، روانه زندان شد.

    دادستان عمومی و انقلاب یاسوج همچنین، با اشاره به بازداشت اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به عربده کشی و ترویج خشونت می کردند، هشدار داد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، چشمان تیزبین و دستان قدرتمند حافظان امنیت مردم و فرزندان ملت و انقلاب، اجازه ایجاد ناامنی برای مردم عزیز را نخواهند داد.

    ملک حسینی با بیان این که ممکن است کسانی، در دام گروهک های نفاق اسیر شده و با فریب آنها قصد اقدامی علیه امنیت پایدار داشته باشند، بیان کرد: همت نیروهای امنیتی، انتطامی و قضایی سد راه کج آنها خواهد بود و دیر یا زود پشت میله های زندان از اقدامات خود پشیمان می شوند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر