تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 39633
  • تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
  • پ
    فرمانده انتظامی صومعه سرا خبر داد:

    دستبند پلیس بر دستان سارق سیم و کابل در شهرستان صومعه سرا

    فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری سارقان سابقه‌دار سیم برق با هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه ضیابر خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 7 فقره سرقت اعتراف کردند.

    سرهنگ رضا کوهستانی در گفت و گو با خبرنگار عصر گیلان در صومعه سرا، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پيشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مبارزه با سرقت يكی از اولویت‌های اصلی پلیس در راستای تامين و ارتقاء امنیت پايدار در جامعه است.

    وي در ادامه با بيان اينكه ماموران پاسگاه انتظامی ضیابر در نیمه‌های شب هنگام گشت‌زنی در مناطق روستایی متوجه سرقت سیم برق شدند افزود: با اقدامات سريع و نامحسوس صورت گرفته سارقان در حوالی روستا حين سرقت کابل مشاهده كه با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا به دستگيري سارقان با اقدامات پليسي اشاره كرد و بيان داشت: 40 متر سیم برق و 2 عدد قیچی سیم بر از سارقان كشف شد.

    اين مقام انتظامي تصریح کرد: سارقان سابقه‌دار 33 و 42 ساله در تحقيقات پليس به 7 فقره سرقت سیم برق اعتراف و پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

    سرهنگ کوهستانی در پایان با اعلام اينكه برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس مي‌تواند از وقوع بسياري از سرقت‌ها جلوگيري كند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک

    مطالب مرتبط

  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر