تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 43677
  • تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
  • پ
    امام جمعه رشت:

    جنگ اوکراین با دروغ گویی و نژادپرستی رسانه های غربی دنبال می شود

    امام جمعه رشت، آمریکا را عامل اصلی جنگ اوکراین دانست و بیان کرد: در جنگ روسیه و اوکراین به این باور رسیدیم که امپراتوری رسانه ای غرب کار را با دروغ پراکنی و نژادپرستی دنبال می کند، زیرا روش آنان همین است.

    به گزارش عصر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، به جهاد تبیین در سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جهاد عبارت از آن است که انسان کاری انجام دهد که دشمن را از میدان بیرون رانده و ترفند آن را خنثی کند.

    وی از جهاد تبیین به عنوان ابزار جمهوری اسلامی در جنگ نرم یاد کرد و ادامه داد: آحاد جامعه به ویژه رسانه ها با محویرت صدا و سیما باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند.

    امام جمعه رشت، با تاکید بر اینکه جهاد تبیین رسالت اصلی اهالی انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را از طریق جنگ نرم از بین ببرد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان، به مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای پیشرفته توسط برخی افراد اشاره کرد و یادآور شد: مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای پیشرفته باید در مدت ۴۳ سال گذشته باشد.

    وی با اشاره به کارشکنی های دشمنان برای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: موانعی که ایران در طول چهار دهه پشت سر گذاشته، اگر کشورهای به ظاهر پیشرفته با آن مواجه می شدند، فرو می پاشیدند.

    آیت الله فلاحتی با اشاره به ایجاد موانع و مشکلات در مقابل انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون قدرت های سلطه گر تمام هجمه خود را علیه نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند و جنگ هشت ساله و فتنه ها از آن جمله است.

    وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که حقوق زن در عرصه های مختلف را رعایت می کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت جوانان و مردم خود به قله های بلند پیشرفت مادی و معنوی رسیده است، در حالی که غرب رشد معنوی ندارد و انسانیت و کرامت زن و مرد را زیر پا می گذارد.

    امام جمعه رشت، آمریکا را عامل اصلی جنگ اوکراین دانست و بیان کرد: آمریکا در سال های گذشته بیش از ۲۰۰ جنگ را زمینه سازی کرده و اکنون در جنگ روسیه و اوکراین به این باور رسیدیم که امپراتوری رسانه ای غرب کار را با دروغ پراکنی و نژادپرستی دنبال می کند، زیرا روش آنان همین است و شاهد دوگانگی ها در جنگ یمن هستیم.

    وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ۲۲ اسفند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری است و در این راستا نظام اسلامی باید به جامعه ایثارگران توجه مادی و معنوی داشته باشد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر