تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 50663
  • تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
  • پ
    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

    ثبت بارش ۱۱۸ میلیمتری در رضوانشهر / احتمال بارندگی شدید تا پایان هفته

    مدیر کل هواشناسی گیلان، از ثبت بارش ۱۱۸ میلیمتری در ایستگاه هواشناسی تازه آباد رضوانشهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون در مناطق جلگه‌ای و کوهستانی استان باران می‌بارد.

    به گزارش عصر گیلان، محمد دادرس آسمان گیلان را ابری و مه آلود همراه با وزش باد و بارندگی دانست و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته منجیل با ۳۱ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۱۳ درجه سلسیوس گرم ترین و خنک ترین نقاط استان بودند.

    وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت توده هوای ناپایدار و خنک در منطقه است، افزود: ابرناکی، مه آلود بودن هوا به تناوب بارندگی وزش باد و رعد و برق تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: طی این مدت برای دامنه های جنوبی استان آسمانی کمی تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

    دادرس از ثبت بارش ۱۱۸ میلیمتری در ایستگاه هواشناسی تازه آباد رضوانشهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون در مناطق جلگه‌ای و کوهستانی استان باران می‌بارد.

    وی از بارش شدید باران و رگبار طی روزهای پنجشنبه تا شنبه خبر داد و گفت: به تدریج از یکشنبه هفته آینده شاهد کاهش ناپایداری و روند افزایش دما خواهیم بود.

    مدیرکل هواشناسی متذکر شد: با توجه به شدت بارش ها و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها و آبگرفتگی، از شهروندان و مسافران می خواهیم از استقرار در مجاورت عرصه‌های آبی استان شامل تاسیسات آبرسانی، کانال‌های کشاورزی و رودخانه‌ها خودداری کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر