تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 48787
  • تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
  • پ
    نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس شورای اسلامی:

    تکمیل پروژه های عمرانی صومعه سرا با سرعت در حال انجام است

    نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس گفت: در حال حاضر همه پروژه‌های شهرستان در حال اجرا است و هیچ پروژه‌ای راکد نمانده است.

    سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، با اشاره به پروژه‌ های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر همه پروژه‌های شهرستان در حال اجرا است و هیچ پروژه‌ای راکد نمانده است.

    نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه‌های راه‌های اصلی همچون خمام – پیربازار – ضیابر، جاده فومن – صومعه‌ سرا و پونل، جاده کلیدبر به ماسال، جاده کلاشم به بازارجمعه، و روکش جاده اصلی صومعه‌ سرا به پونل و صومعه‌ سرا به فومن در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه جاده گوراب به لاکسار و دلیوندان در حال روکش و آسفالت است، افزود: علاوه بر اینکه جاده کلنگستان هم در دست آسفالت است 10 روستای دیگر در صف روکش و آسفالت قرار دارند.

    دلخوش با بیان اینکه جاده پیربازار به خمام و ضیابر 70 کیلومتر و در پنج فاز در حال اجرا است، تصریح کرد: فاز نخست پیربازار تا نوخاله در حال انجام است و فاز دوم از نوخاله تا نرگستان، فاز سوم از نرگستان تا ضیابر، فاز چهارم از پیربازار به سمت خاچکین، و آخرین فاز به خمام ختم خواهد شد.

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای آبرسانی به مزارع کشاورزی لایروبی استخرها، آب‌بندان‌ها و رودخانه‌ها در حال انجام است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این زمینه در منطقه صوفیانده، سیاه درویشان؛ شیخ محله و مناطق دیگر شهرستان در زمینه آبرسانی به مزارع کشاورزی در تلاش هستیم.

    دلخوش با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی آب کشاورزی، بیان کرد: حدود ۵۰ درصد از آب بندان های صومعه سرا را لایروبی کردیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر