تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهفرهنگ و هنر
  • کد خبر : 49101
  • تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
  • پ
    رئیس بسیج رسانه گیلان:

    بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است

    رئیس بسیج رسانه گیلان، با تاکید بر لزوم اجرای طرح جامع نظام صنفی خبرنگاران، عنوان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است که باید از صندوق اعتباری هنر تفکیک شود.

    به گزارش عصر گیلان، سرهنگ مهدی پارسا در نشست بانوان عضو سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از عملکرد ارشاد در دوران جدید مدیریتی، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری و دینی استان جان دوباره گرفته است.

    وی از مدیرکل ارشاد اسلامی استان خواست مطالبات خبرنگاران را با جدیت پیگیری کند و افزود: امروز رسانه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید با محوریت رسانه ها جهاد تبیین را در پیش بگیریم.

    رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم و تبلیغی دشمن علیه جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: دشمن می خواهد دستاوردهای نظام را نادیده بگیرد و با سیاهنمایی داشته ها و بزرگنمایی نداشته ها یاس را به جامعه تزریق کند.

    پارسا، انتشار اخبار امیدبخش را ابزار رسانه های انقلابی در عرصه تحریف و تخریب نظام اسلامی توسط دشمن دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و لذا باید به این نقش خود بیشتر بپردازند تا مردم خود را از حاکمیت جدا ندانند.

    وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح جامع نظام صنفی خبرنگاران، عنوان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از مطالبات مهم صنفی است که باید از صندوق اعتباری هنر تفکیک شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • تفکر و مکتب شهید جمهور در جامعه بسط داده شود ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر