تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 19173
  • تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
  • پ
    در هفته دولت:

    بهره برداری بیش از ۹۰۰ طرح در گیلان

    استاندار گیلان از افتتاح ۹۲۳ طرح با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه در هفته دولت سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

    به گزارش عصر گیلان، استاندار گیلان امروز، در نخستین روز هفته دولت، به خبرنگار صدا و سیما گفت: هفته دولت امسال، ۹۲۳ طرح با ۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان هزینه در استان به بهره برداری می‌رسد.

    ارسلان زارع افزود: از این تعداد طرح، ۶۹ طرح با بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی، برای ۸۹۹ نفر شغل دایم ایجاد کرده است.

    وی با بیان اینکه ۸۱۰ طرح هفته دولت امسال در گیلان مربوط به دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ طرح مربوط به شهرداری هاست، اضافه کرد: ۶۹۰ واحد مسکن مهر، ۶ هزار و ۱۲۸ واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، احداث ۳۱۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی، هرکدام در قالب یک طرح به بهره برداری خواهند رسید.

    استاندار گیلان یادآوری کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۵۷ طرح با هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده که با طرح‌های هفته دولت، طرح‌های افتتاح شده در گیلان به هزار و ۸۰ طرح خواهد رسید.

    ارسلان زارع با اشاره به رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط بحرانی ابتلا به ویروس مرگبار کرونا در گیلان، افزود: طرح‌های بزرگ، در سفر استاندار گیلان به برخی شهرستان‌ها به صورت متمرکز به بهره برداری می‌رسند، تا از تجمع مردم برای افتتاح این طرح‌ها جلوگیری شود.

    وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات ستاد‌های ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا و تاکید استاندار، حفظ سلامتی مردم اهمیت و اولویت بسیاری دارد و امسال طرح‌های هفته دولت با توجه به محدودیت‌های کرونایی افتتاح می‌شوند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر