تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 63550
  • تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
  • پ
    همزمان با اولین روز از هفته دولت:

    بهره برداری از چندین طرح خدماتی و آموزشی

    در نخستین روز از هفته دولت چندین طرح خدماتی و آموزشی با حضور فرماندار شهرستان صومعه‌سرا در این شهرستان به بهره برداری رسید.

    به گزارش عصر گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا، در اولین روز از هفته دولت ۱۴۰۲ مهدی صفاتی فرماندار این شهرستان صبح روز پنج شنبه دوم شهریور ماه به همراه معاونان سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی فرمانداری فرماندهان سپاه ‌و نیروی انتظامی و مسئولان دستگاه های اجرایی با حجت الاسلام جلالی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه سرا در ادامه از ۵ طرح برق رسانی شامل ۵ دستگاه ترانسفورماتور جدید با اعتبار 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث ۳۸۰ متر خط ۲۰kv زمینی با اعتبار 1 میلیارد تومان، احداث ۱۳۰ متر خط ۲۰ kv هوایی با کابل خودنگهدار با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، نصب ۳ دستگاه کلید قدرت فرمان از راه دور با اعتبار یک میلیارد تومان و احداث ۲۰ km کابل خود نگهدار هوایی با اعتبار ۴ میلیارد تومان بصورت همزمان در سطح شهر صومعه سرا مورد بهره برداری کردند.

    مهدی صفاتی همچنین امروز دو طرح آموزشی با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان و اشتغال ۵ نفر را در صومعه سرا افتتاح کرد.

    تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، دیدار با مادر مکرمه شهید حسین شیفته که در سال 1365 در عملیات کربلای 5 در محل شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و افتتاح نمایشگاه انفرادی عکس بوی سیب از مهم ترین برنامه های فرماندار شهرستان صومعه‌سرا بود که امروز با حضور مسئولان برگزارشد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر