تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 49208
  • تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
  • پ

    بستری های کرونایی گیلان ۳ رقمی شد

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سه رقمی شدن بستری های کرونایی در استان، گفت: هم اکنون ۱۰۹ بیمار بستری هستند.

    به گزارش عصر گیلان، فردین مهرابیان با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان به روند صعودی این بیماری اشاره و اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های گیلان بعد از هفته‌ها دوباره سه رقمی شد.

    وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند، گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۱۰۹ نفر رسید.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وخامت حال ۱۱ بیمار کرونایی، اضافه کرد: با انتقال چهار بیمار بد حال به بخش مراقبت‌های ویژه در حال حاضر مجموع بیماران بستری در این بخش به ۱۳ نفر رسیده است.

    مهرابیان با تأکید بر ضرورت توجه به واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم، ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از عادی انگاری باید در دستور کار قرار گیرد.

    وی با اشاره به فعال بودن ۲۵۷ پایگاه واکسیناسیون در گیلان و ۴۸ پایگاه در رشت، گفت: شهروندانی که واکسن کرونا به ویژه دُز سوم دریافت نکرده اند باید هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق این نوبت اقدام کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر