تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 22523
  • تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
  • پ
    معاون آموزش و پرورش گیلان:

    برنامه درسی ۹۵ درصد مدارس گیلان آماده است

    معاون آموزشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه حضوری بودن مدارس نیازمند صدور مجوز از سوی ستاد مدیریت کرونا است، گفت: برنامه درسی ۹۵ درصد مدارس گیلان آماده است.

    به گزارش عصر گیلان، جابر اخلاقی صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین آستارا با موضوع پروژه مهر، اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته را با تمام فراز و نشیب های کرونایی پشت سر گذاشتیم و باید خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم.

    وی با بیان اینکه مدارس به لحاظ فیزیکی، تجهیزاتی و نیروی انسانی از ماه‌های قبل در تدارک مقدمات بازگشایی هستند، گفت: حضوری بودن در سال تحصیلی جدید نیاز به مجوزهایی دارد که باید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شود.

    معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش از یکم مهر ماه سال جاری آموزش دانش‌آموزان به واسطه فضای مجازی صورت می‌گیرد، افزود: صداوسیما، شبکه اجتماعی دانش‌آموز و سیستم‌های مدیریت یادگیری ازجمله ابزارهای آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان هستند.

    اخلاقی با بیان اینکه ۹۵ درصد از مدارس استان گیلان برنامه درسی خود را تنظیم و برای شروع سال تحصیلی جدید آماده هستند، افزود: حضوری بودن مدارس قرار است با آرامش و تدریجی صورت بگیرد و در بحث آموزش حضوری دانش آموزان، روی مدارس کم‌جمعیت روستایی عشایری تمرکز شده است.

    معاون آموزش و پرورش استان گیلان زمان برگزاری مانور بازگشایی مدارس را ۲۸ شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در همین خصوص فرم‌های شماره یک، دو و سه توسط مدیران واحدهای آموزشی باید تکمیل و چک لیست بازگشایی مدارس بررسی و نقاط ضعف و مشکلات نیز برطرف شوند.

    وی با بیان اینکه وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان در شهرستان مرزی بندر آستارا بسیار خوب است، اظهار کرد: از ۱۶ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموزی که در سامانه سیدا ثبت‌نام کرده‌اند ۱۵ هزار و ۸۵۵ نفر مورد تأیید قرار گرفته‌اند که به لحاظ آماری برای آموزش و پرورش شهرستان مرزنشین آستارا یک رقم بسیار خوبی است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر