تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 45897
  • تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
  • پ
    استاندار گیلان تأکید کرد؛

    اقناع سازی شهروندان برای تزریق واکسن کرونا

    استاندار گیلان با تأکید بر اقناع سازی شهروندان برای تزریق واکسن کرونا، گفت: فعالان فرهنگی، مبلغان دینی و ائمه جمعه و اهالی رسانه در این زمینه اقدام کنند.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گیلان با اشاره به روند افزایش آمار بستری‌های کرونایی در استان، اظهار کرد: البته در آمارهای مرگ و میر شاهد روند نزولی هستیم.

    وی تأکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در مدارس، مراکز آموزش عالی و اماکنی که در آن تجمع انجام می‌شود لازم و ضروری است.

    استاندار گیلان در ادامه خواستار حضور پررنگ‌تر رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه شد و گفت: در صورت وجود کاستی‌هایی در زمینه رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی در مدارس و دانشگاه‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان کاستی‌ها برطرف شود.

    وی با اشاره به لزوم توجه به واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم که در افزایش سطح ایمنی و کاهش مخاطرات تأثیرگذار است، ادامه داد: در این راستا فعالان فرهنگی و اجتماعی، مبلغان دینی و ائمه جمعه اقدامات لازم برای اقناع سازی را انجام دهند.

    عباسی با بیان اینکه نشاط آفرینی در جامعه و تداوم فعالیت کسب و کارها تنها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکان پذیر است، تصریح کرد: نیازمند فرهنگ سازی در زمینه التزام عمومی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تجمعات هستیم.

    وی همچنین به در پیش بودن شب‌های قدر و مراسم احیا اشاره و تأکید کرد: باید امکان برگزاری این مراسم‌های معنوی در سایه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فراهم شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر