تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 21945
  • تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
  • پ
    در سال تحصیلی جدید:

    اقدامات لازم برای مبارزه با موادمخدر در گیلان

    استاندار گیلان بر ضرورت انجام اقدامات ضروری برای مبارزه با موادمخدر و آگاهی بخشی از آسیب‌های اعتیاد در سال تحصیلی پیش رو تأکید کرد.

    به گزارش عصر گیلان، ارسلان زارع روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان گفت: امسال آموزش و پرورش استان با مشاوره روان‌شناسان و همراهی پلیس مبارزه با موادمخدر، باید اقدامات پیشگیرانه‌ای، به ویژه در مدارس گیلان انجام دهد.

    وی اجرای برنامه‌های پیشگیرانه را از اولویت‌های مهم برای مبارزه با موادمخدر عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد، مشارکت‌های مردمی و اقدامات دستگاه‌های مربوطه در انجام وظایف قانونی، استفاده بهینه کرد.

    استاندار گیلان تأمین اعتبارات موردنیاز دستگاه‌ها برای انجام مأموریت‌ها و اجرای برنامه‌ها را از جمله ابزار‌های مؤثر در مسیر مبارزه با موادمخدر دانست و گفت: فرمانداران و شورا‌های اسلامی شهر برای پرداخت سهم تعیین شده مشارکت مالی شهرداری‌ها، به ویژه در مرکز استان، با جدیت پیگیری کنند.

    ارسلان زارع همچنین بر لزوم تشکیل مستمر نشست‌های کمیته فرعی و متناظر شهرستانی این شورا از سوی فرمانداران تأکید کرد.

    وی همچنین با اشاره به لزوم تعیین تکلیف و یا حذف برخی مکان‌های متروک در مناطق حاشیه شهری، اضافه کرد: اداره کل بهزیستی گیلان برای افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان متجاهر و احداث مرکز جدید، به صورت جدی پیگیری می‌کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : خبرگزاری صدا و سیما
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر