تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 55301
  • تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
  • پ
    فرماندار تالش مطرح کرد؛

    اعتبار۷۰ میلیاردی برای فرزندآوری در تالش

    فرماندار تالش، گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۱۶۰۰ مورد تسهیلات به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای فرزندآوری پرداخت شده است.

    به گزارش عصر گیلان، کیا عاشوری در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم موضوع خانواده و جوانی جمعیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.

    وی افزود: اولین اقدمات رئیس جمهور اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.

    فرماندار تالش با بیان اینکه پیگیر تأمین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده هستیم، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۱۶۰۰ مورد تسهیلات به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای فرزندآوری پرداخت شده است.

    وی ضمن تاکید بر حمایت از خانواده و جوانی و فرزند آوری، از تخفیف ۵۰ درصد برای صدور پروانه ساختمانی پس از تولد فرزند سوم خبر داد.

    عاشوری به تدوین برنامه‌های عملیاتی در راستانی ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت تاکید و اضافه کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های دولتی با احساس مسئولین نسبت به انجام تکالیف مقرر و مطرح در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر