تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 30906
  • تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
  • پ

    استاندار گیلان: امانتدار آرمان ها و ارزش های انقلاب و شهدا هستیم

    استاندار گیلان با تاکید بر لزوم الگوبرداری از سیره شهیدان والامقام گفت: امانتدار آرمان ها و ارزش های انقلاب و شهدا هستیم.

    به گزارش عصر گیلان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی صبح امروز (جمعه) در سفر به شهرستان لنگرود با حضور بر مزار شهید حسین املاکی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این سردار همیشه قهرمان در کولاک محله شهرستان لنگرود ادای احترام کرد.

    وی همچنین از روند ساخت یادمان شهید املاکی نیز بازدید و با حضور در منزل این سردار قهرمان با خانواده وی دیدار کرد.

    نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه بازدید از یادمان سردار املاکی گفت: با شهیدان میثاق می‌بندیم و از ایثار آنان الگو می‌گیریم تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.

    وی افزود: با شهیدان عهد می‌بندیم که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و گام نهادن در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند، اجرای سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی را در عمل ثابت کنیم.

    عباسی خاطرنشان کرد: بایستی قدر مردم را بدانیم و با عملکردمان ضمن نجات گیلان از وضعیت کنونی، دشمنان را مأیوس کنیم.

    وی توجه به صنعت و تولید و پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت‌های کاری خود عنوان و اظهار کرد: برای رونق اقتصاد کشاورزی، صنایع نو و دانش بنیان و بهبود وضعیت محصولات تولیدی گیلان از جمله چای، برنج و غیره به تلاش مضاعف نیازمندیم.

    استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید املاکی نیز خواستار دعای خانواده های معظم شهدا برای کسب توفیق در مسئولیت جدید شد.

    وی با اشاره به لزوم الگوبرداری مسئولان از روحیه از خودگذشتگی شهیدان خاطرنشان کرد: با خدای خود عهد بستم تا با روحیه جهادی و عملیاتی دینی را که بر گردن ماست به انجام رسانده و از مشکلات بکاهم.

    نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و آیت الله رئیسی مرد میدان خدمت است، گفت: ما امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم.

    سردار حسین املاکی از فرماندهان گیلانی دوران دفاع مقدس بود که نهم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در ارتفاعات بانی بنوک عراق در سن ۲۷ سالگی و در اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر