تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 42524
  • تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۵
  • پ

    استاندار گیلان از احتمال آغاز محدودیت نوروزی به این استان خبر داد

    استاندار گیلان گفت: درصورت تداوم مرگ و میر و افزایش مبتلایان به کرونا و قرمز ماندن وضعیت این استان، ناچاریم محدودیت های جدی را در داخل و ورودی های استان اعمال کنیم.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی چهارشنبه شب در جلسه تسهیلات سفر نوروزی افزود: اما اگر وضعیت بهتر شد برنامه ریزی های انجام شده را ادامه می دهیم و برای هریک از این تصمیم گیری ها دستگاهها باید هماهنگی لازم را داشته باشند.

    وی با بیان اینکه اکنون شرایط خوبی از نظر کرونا نداریم، اظهار داشت: باید پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را در صورت بهبود شرایط برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمانان بیندیشیم.

    عباسی با اشاره به اینکه همچنان باقی مانده آزاد راه رشت -قزوین مانده و تغییری در بهبود مسیر ورودی و خروجی استان حاصل نشده است، اظهار داشت: تغییری در ورودی و خروجی مسیرها نداریم بنابراین باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم خیلی اذیت نشوند.

    وی با تأکید بر ضرورت آمادگی تمامی شهرستان‌های استان برای مهمانپذیری و خدمات دهی در ایام نوروز گفت: تمامی شهرستان ها باید آمادگی لازم را داشته باشند که در ایام عید بتوانند خدماتی را برای مردم آسان و روان کنند.

    استاندار گیلان با اشاره به نگرانی ها در برخی شهرستان های استان درباره کمبود آرد گفت: مدیران شهرستان‌هایی که پیش‌بینی می‌شود کمبود آرد داشته باشند به فرمانداران تقاضا بدهند تا متناسب با نیاز آنها، آرد مورد نیاز را تامین کنیم.

    وی همچنین بر لزوم نظارت بر خدمات دهی به مسافران تاکید کرد و گفت: شهرهایی همچون رودبار و آستارا ویژه دیده شوند و خدمات اورژانس، هلال احمر، راهداری و نیروی انتظامی و انتظامی شبانه روزی آمادگی داشته باشند.

    استاندار گیلان همچنین تاکید کرد: به میزان کافی کالاها و اقلام اساسی مردم برای نوروز پیش بینی شده است تا به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد؛ ضمن اینکه بر کیفیت نان و کالا نظارت های لازم باید صورت گیرد.

    وی همچنین بر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای نشاط مردم در نوروز توسط متولیان و صدا و سیما تاکید کرد و گفت: با توجه به آزادسازی سواحل استفاده درست از ساحل باید در دستور کار قرار بگیرد ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی در تمامی بخش‌ها باید رعایت شود.

    استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به صدور ۶۵ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در استان اشاره و بیان کرد : ۱۰ مجوز بی‌نام مربوط به میراث فرهنگی است و در نوروز می توان این مجوزهای بی‌نام را در تابلوهای تبلیغاتی برای گردشگران و جذب سرمایه گذار به نمایش گذاشت.

    نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر شیوه مدرن مدیریتی تاکید کرد و گفت : امروزه دیگر شیوه های سنتی پاسخگو نیست.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر