تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 38543
  • تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
  • پ
    فرمانده سپاه قدس گیلان:

    احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود

    فرمانده سپاه قدس گیلان، محرومیت را شایسته نظام در تراز انقلاب اسلامی ندانست و افزود: احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود و عملکرد فرماندهان نواحی سپاه را با ساخت مسکن برای نیازمندان می سنجیم.

    به گزارش عصر گیلان، سردار محمد عبدالله پور در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی گیلان، با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را حامی مستضعفین در کشور می‌داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است و برای رفع نیازهای جامعه به ویژه محرومیت زدایی از هیج تلاشی دریغ نمی‌کند.

    وی محرومیت را شایسته نظام در تراز انقلاب اسلامی ندانست و افزود: احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود و عملکرد فرماندهان نواحی سپاه را با ساخت مسکن برای نیازمندان می سنجیم.

    فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم بهره برداری از تمامی واحدهای مسکن محرومین و مددجویی در گیلان، خاطرنشان کرد: از فرماندهان نواحی انتظار دارم با جدیت و در اسرع وقت نسبت به تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن محرومین اقدام کنند.

    عبدالله پور، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم محرومیت وجود داشته باشد، گفت: در کشور ما قدرتی به نام «مردم» وجود دارد و باید در عرصه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی از مردم کمک بگیریم.

    وی نقش مردم و خیرین در تکمیل پروژه‌های عمرانی را موثر دانست و تصریح کرد: سپاه قدس گیلان باید از ظرفیت مردم در بخش های مختلف استفاده و با آنان ارتباط برقرار کرده و از کمک‌های آنان بهره‌مند شوند، زیرا بدون حضور مردم هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

    سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان نیز، با اشاره به ساخت بالغ بر ۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان با همکاری سپاه و کمیته امداد، گفت: علاوه بر این در ایام کرونا ۸۷ واحد مسکن مددجویی را برای سیل زدگان گلستان همراه با لوازم خانه احداث کردیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر