تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 38547
  • تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
  • پ
    دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه عنوان کرد:

    اجرای بالغ بر ۱۵ هزار پروژه سپاه در گیلان

    دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: در مجموع ۱۵ هزار و ۴۶۵ پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۷ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان توسط سپاه در گیلان اجرایی شده است.

    به گزارش عصر گیلان، سردار سید ضیاءالدین حزنی در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد استان گیلان، حاج قاسم سلیمانی را مرد همه صحنه ها و میدان ها دانست و اظهار کرد: سپاه و بسیج به تاسی از مکتب حاج قاسم در همه عرصه ها به ویژه محرومیت زدایی حضور فعال دارد.

    وی با بیان اینکه حدود ۶۴۵۵ پروژه عمرانی سپاه در همه رده ها در سطح استان گیلان اجرا شده است، افزود: همچنین ۹۰۱۰ پروژه غیر عمرانی را اجرایی کردیم که در مجموع ۱۵ هزار و ۴۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۷ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان است.

    دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسکن محرومین و مددجویان، مسجد، سرویس بهداشتی، راه و پل، آبرسانی، تعمیر و احداث مدرسه، سالن ورزشی، یادمان شهدا، اشتغال و کارآفرینی و جهیزیه را از دیگر اقدامات این قرارگاه دانست و تصریح کرد: در فاز نخست احداث مسکن مددجویی ۹۷۳ واحد در قالب طرح شهید شوشتری و در فاز دوم ۷۴۱ واحد در قالب طرح شهید کاظمی را در گیلان تکمیل کردیم.

    وی از ساخت ۱۰ هزار و ۶۰۳ واحد مسکن مددجویی در قالب طرح شهید کاظمی در سطح کشور خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی در سطح ۴۷۰۰ روستای ۱۴ استان اجرایی شده که سهم گیلان ۵۵۲ روستا بوده است.

    حزنی، با بیان اینکه علاوه بر مسکن مددجویی احداث خانه برای زلزله زدگان و سیل زدگان را دنبال کردیم، خاطرنشان کرد: سیل وحشتناک لرستان، خوزستان و سیستان بلوچستان و زلزله کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد را در کنار بحران کرونا و افزایش قیمت مصالح داشتیم که روند احداث مسکن مددجویی را کمی کند کرد، اما تا امروز بالغ بر ۱۰ هزار واحد را تحویل دادیم.

    دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، کمک کردن به مردم را موجب شادی و آرامش قلب دانست و یادآور شد: کلنگ زنی پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی را تعطیل و کار جهادی را آغاز کردیم.

    وی گیلان را نیازمند حداقل ۶۰۰۰ واحد مسکن محرومین دیگر دانست و گفت: مسکن مددجویان به بسیج سازندگی واگذار می شود.

    حزنی، عملیات ساخت مسکن را در جهت جهش تولید دانست و عنوان کرد: اهدای ۲۵۰ هزار جهیزیه به نوعروسان و احداث مسجد بین شهری نیز در دستور کار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قرار دارد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر