تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 18281
  • تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
  • پ
    معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

    ۳ بیمارستان صحرایی در گیلان راه اندازی می شود

    معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تعداد بستری های کرونا در استان بالا است، گفت: راه اندازی سه بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

    به گزارش عصر گیلان، انوش دهنادی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: مجموع بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان دو هزار و ۶۱ نفر است.

    وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۲۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند، گفت: این نشان دهنده این است که این بیماری همچنان در استان گیلان در حال فعالیت است.

    معاون درمانی علوم پزشکی گیلان به وخامت حال ۳۲۷ بیمار کرونایی اشاره کرد و افزود: متأسفانه تعداد فوتی‌های کرونایی در گیلان همچنان دو رقمی است و در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار کرونایی را از دست داده‌ایم.

    وی با تأکید بر اینکه تنها راهکار مقابله با این ویروس که هم سرعت سرایت و قدرت کشندگی بالایی دارد رعایت دستور العمل های بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیر ضرور، عدم شرکت در دورهمی ها و تجمعات است، ادامه داد: همه شهروندان باید توصیه‌های را رعایت کنند.

    دهنادی مقدم در ادامه با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری ظرفیت‌های بیمارستانی گیلان پُر شده است، گفت: به همین منظور و برای ارائه خدمات بهتر راه اندازی سه بیمارستان در گیلان در دستور کار قرار دارد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر