تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 41471
  • تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
  • پ
    سرپرست فرمانداری رشت:

    ۳۰ درصد مبتلایان به امیکرون در رشت کودکان هستند

    سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در این شهرستان، گفت: ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا در رشت را کودکان تشکیل می دهند.

    به گزارش عصر گیلان، حمید رضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد کرونا رشت با اشاره به اینکه عادی انگاری نسبت به کرونا قابل پذیرش نیست، گفت: ادامه این روند سبب می‌شود تا نوروز امسال نیز شرایط سخت باشد.

    سرپرست فرمانداری رشت به درگیری کودکان زیر ۱۲ سال به سویه امیکرون، افزود: متأسفانه ۳۰ درصد مبتلایان امیکرون شهرستان رشت را کودکان تشکیل می‌دهند و ظرفیت بیمارستان تخصصی اطفال در حال پر شدن است و این میزان ورودی در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

    وی با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی از امکان عمومی به ویژه باشگاه‌های ورزشی، ادامه داد: تمامی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دریافت مجوزهای لازم از ستاد کرونا باید برگزار شود.

    امام پناهی با بیان اینکه افرادی که واکسن نزده‌اند منبع اشاعه بیماری هستند، تأکید کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص عواقب شیوع انفجاری ویروس امیکرون و اهمیت واکسیناسیون برای مقابله با این ویروس بسیار حائز اهمیت است.

    وی با اشاره به رشد ۸۱ درصدی آمار تعداد بستری‌های کرونایی در شهرستان رشت، ادامه داد: با این وضعیت رشت در مسیر تغییر رنگ کرونایی گام بر می‌دارد.

    سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه تاکنون ۸۷ درصد شهروندان رشتی دُز یک و ۸۳ درصد نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند، افزود: ۳۳ درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده‌اند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر