تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 49643
  • تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
  • پ
    سخنگوی علوم پزشکی گیلان:

    ۲۵۹ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند/ رشت و لاهیجان در صدر بستری ها

    سخنگوی علوم پزشکی گیلان مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۵۹ نفر دانست و افزود: ۶۴ درصد بستری های استان مربوط به دو شهرستان رشت و لاهیجان است.

    به گزارش عصر گیلان، دکتر فردین مهرابیان از بستری شدن ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۹۴ بیمار بهبود یافته ترخیص شدند.

    وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۵۹ نفر دانست و افزود: ۴۵ بیمار در آی.سی.یو و ۳۶ نفر بدحال هستند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۶۴ درصد بستری های استان را مربوط به دو شهرستان رشت و لاهیجان دانست و یادآور شد: لاهیجان در وضعیت قرمز و رشت در وضعیت نارنجی است.

    مهرابیان، از تشدید بازرسی ها از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و خاطرنشان کرد: این بازرسی ها با همراهی اصناف و صمت و تعزیرات انجام می شود و اقدام به برخورد با متخلفین حوزه سلامت و ناقضان دستورالعمل های بهداشتی با صدور اخطاریه و پلمب می کنیم.

    وی با بیان اینکه بیماریابی افزایش یافته و ساعات فعالیت پایگاه های واکسیناسیون را افزایش دادیم و دارو به اندازه نیاز تامین شده، گفت: مردم و مسافرین از عادی انگاری کرونا اجتناب کنند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دوری از اجتماعات را مد نظر قرار دهند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر