تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهاقتصاد
  • کد خبر : 41337
  • تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
  • پ

    ۱۵پروژه با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال در صومعه سرا بهره برداری شد

    طی پنجمین روزدهه مبارک فجر ۱۵ پروژه تولیدی عمرانی ومسکن مددجویی با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال در بخش گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

    به گزارش عصر گیلان، فرماندار صومعه سرا در آیین افتتاح همزمان دودهنه پل در روستای سه سار این بخش گفت: برای افتتاح پل های روستای سه سار و مهویزان ۳۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

    سیدجلال سید محمدی با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیاز های اساسی مددجویان است اظهار داشت: امروز به صورت همزمان ۱۰ واحد مسکن مددجویان در این بخش با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به بهربرداری رسید و تحویل مددجویان گردید.

    وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال خانگی در اولویت دولت قراردارد افزود: ۲۵میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت و ایجاد اشتغال زنان روستایی تاکنون پرداخته شده و امیدواریم نمایشگاه دایمی و فروشگاه محصولات دستاوردهای زنان روستایی در این شهرستان دایر شود.

    فرماندار صومعه سرا افزود: افتتاح آموزشگاه خیاطی تحت نظارت مرکز فنی وحرفه ای در گوراب زرمیخ با اعتبار ۵۰۰میلیون تومان، ساخت پایگاه بسیج روستای میانبر با اعتبار ۵۷میلیون تومان و تجهیز یازدهمین خانه ورزش روستایی با اعتبار ۱۰میلیون تومان از دیگر پروژه های بود که امروز در بخش گوراب زرمیخ به بهره برداری رسید.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر