تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 48176
  • تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
  • پ
    معاون امور جوانان وزیر ورزش:

    گیلان آمار خوبی در بخش ازدواج و فرزندآوری ندارد

    معاون امور جوانان وزیر ورزش با اشاره به تصدی ۵۴ درصدی پست های مدیریتی در دولت سیزدهم توسط جوانان، گفت: گیلان آمار خوبی در بخش ازدواج و فرزندآوری نداشته و نیازمند نگاه ویژه است.

    به گزارش عصر گیلان، وحید یامین پور بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن الغدیر استانداری گیلان، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم به جوانان ویژه و هدفمند است و با جدیت مسائل جوانان را دنبال می‌کند.

    وی با بیان اینکه توجه به جوانان یکی از مسائل مهم وزارت ورزش است، افزود: وزارت ورزش خودش را موظف بر پیگیری امورات جوانان می‌داند و در این راستا مصمم است.

    معاون امور جوانان وزیر ورزش با تاکید بر اولویت قرار دادن مسئله جوانان در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: نگاه به امورات و مسائل جوانان باید در همه دستگاه‌ها و نهادها مورد توجه باشد.

    یامین پور از پرداخت وام ازدواج به ۹۷ درصد متقاضیان این وام در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد که در راستای تسهیل بخشی امور ازدواج جوانان اقدامات مؤثر صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه دولت جوان سازی شده است، افزود: ۵۴ درصد از انتصابات در دولت سیزدهم، استفاده از ظرفیت نیروهای جوان بوده است.

    معاون امور جوانان وزیر ورزش با بیان اینکه گیلان آمار خوبی در بخش ازدواج و فرزندآوری ندارد، گفت: آمار پیری جمعیت و ازدواج گیلان از سرانه کشوری بالاتر است و این آمارها شایسته استان برخورداری چون گیلان نیست.

    یامین پور با تاکید بر تمهیدات ویژه برای تسهیل گیری ازدواج جوانان، بیان کرد: باید بسترهای ازدواج آسان در استان‌ها بویژه گیلان فراهم شود و برای تحقق این امر می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

    وی، ارزان سازی ازدواج را راه حل مناسبی برای رغبت جوانان دانست و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نبود شغل و درآمد پایدار، نگاه‌ها به ازدواج‌های آسان بیشتر است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر