تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 61514
  • تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
  • پ

    گاز ۲۹۱ اداره پرمصرف در گیلان قطع شد

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان از قطع گاز ۲۹۱ اداره پر مصرف در استان خبر داد و افزود: این تعداد قطع گاز ادارات در جریان یک هزار و ۶۱۳ بازدیددر قالب طرح پایش میدانی توسط نیروهای این شرکت انجام شده است.

    به گزارش عصر گیلان، عیسی جمال نیکویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای محدودیت‌های اعمال شده برای صرفه‌جویی گاز ۹۸ ایستگاه سی. ان. جی ۱۱۳ مکان ورزشی، ۷۶ واحد تجاری (پاساژ) و ۳۷ استخر خانگی قطع شده است.

    وی تصریح کرد: میزان مصرف گاز در روز گذشته ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب بوده که این رقم ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب صرفه‌جویی در استان را نشان می دهد.

    جمال نیکویی بیان کرد: بر اساس تحلیل های انجام شده اگر چه مردم استان در بحث صرفه جویی پای کار بودند و قدردان این تعامل هستیم اما بخش اعظم صرفه جویی در نتیجه محدودیت های اعمال شده است.

    وی راه حل نهایی برای تضمین پایداری جریان را همراهی همه مردم و رعایت دمای آسایش در منازل عنوان کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ اکیپ در سراسر استان به صورت روزانه دمای ادارات و نهادهای دولتی را مورد بررسی و پایش قرار می دهند.

    مدیر عامل شرکت گاز گیلان افزود : در بررسی های بعمل آمده ۷ هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی پرمصرف شناسایی شده اند که به آنها پیامک اخطار قطع ارسال شده است.

    جمال نیکویی ضمن قدردانی از حمایت های استانداری گیلان و همراهی همه ادارات و نهادهای دولتی استان در زمینه مدیریت مصرف گاز ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مردم همانند سال های گذشته زمستان پیش رو نیز بدون مشکل سپری شود.

    تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های گیلان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و براساس دستور استاندار روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه تعطیل شد؛ همچنین بر اساس اعلام قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در هفته جاری غیرحضوری برگزار و ساعات کاری ادارات نیز کاهش یافت.

    قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان با دستور استاندار مقرر کرد: تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

    ۲ هزار و ۱۱۷ روستا در گیلان از نعمت گاز برخوردارند که این تعداد ۹۶.۷ درصد روستاهای استان را شامل می شود حال آنکه میانگین کشوری ۸۵ درصد است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر