تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 63738
  • تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
  • پ
    فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

    کشف ۲۰ هزار داروی قاچاق از یک منزل در رشت

    فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۰ هزار قلم انواع داروی قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال در یک منزل در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش عصر گیلان، سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت مردم از خطوط قرمز پلیس است، اظهار کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس گیلان انجام می‌شود.

    وی در ادامه به دریافت خبری در خصوص دپو و توزیع داروهای قاچاق داخل یک منزل در سطح شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: مأموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس این مکان اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۰ هزار قلم انواع داروی قاچاق و فاقد مجوز شامل قرص و شربت که در شرایط نامناسب و غیربهداشتی نگهداری می‌شد، خبر داد و با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

    این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر