تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 6029
  • تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
  • پ
    در شورای اداری فومن مطرح شد؛

    کاندیدای شورای شهر از تخریب و توهین به هم خودداری کنند/ مدیر ثبت اسناد و املاک فومن در جلسه شورای اداری جایی ندارد

    فرماندار فومن با انتقاد از مدیرکل ثبت اسناد و املاک، گفت: مدیر شهرستان این مجموعه در جلسه شورای اداری جایی ندارد، و از اعتبارات نیز محروم خواهد بود.

    به گزارش عصر گیلان، محمدرضا محسنی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری فومن با گرامیداشت سوم خرداد ماه، اظهار کرد: رعایت نظم و کرامت انسانی ارباب رجوع توسط مجموعه خود مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن نظارت شود.

    فرماندار فومن با بیان اینکه، امروز یکی از راهکارها و ترفندهای دشمنان بهره گیری از فضای مجازی در نشان دادن نارضایتی عمومی مردم است، اضافه کرد: مسئولان کار جهادی را در دستور کار خود قرار داده و مشکلات مردم را برطرف کنند.

    وی به حماسه بزرگ سوم خرداد اشاره کرد و گفت: مردم دلاور ایران در سال ۶۱ و در دفاع مقدس با عملیات شکوهمندی که انجام دادند خرمشهر را آزاد کردند.

     

    یکی از راه های تحقق پشتیبانی و مانع زدایی، رفع بروکراسی های اداری است

    فرماندار فومن با اشاره به نامگذاری امسال، و با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مهم‌ترین دغدغه ها و اولویت امروز جامعه است، اضافه کرد: در بحث تولید اگر مانعی وجود دارد باید شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

    وی با بیان اینکه یکی از مشکلات متمرکز بودن تصمیمات و بروکراسی اداری است، گفت: اگر شرکتی بخواهد برای تسهیلات اقدام کند ماه ها باید نامه نگاری کند، در حالی که یکی از راه های تحقق پشتیبانی و مانع زدایی در سطح کشور، رفع تمرکززدایی و بروکراسی های اداری است.

    محسنی با اشاره به کمبود منابع آبی در سال جاری به دلیل کاهش بارش نزولات آسمانی، اضافه کرد: همه دستگاه ها موظف به هم پوشانی هستند تا مشکلات کشاورزی به صورت مطلوب انجام گیرد.

    وی همچنین به همزمانی برگزاری انتخابات با اوج کار در فصل زراعی اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با عملکرد مطلوب خود زمینه نارضایتی عمومی را کاهش داده و دستگاه های نظارتی نیز پای کار باشند.

     

    انتقاد فرماندار فومن از مدیرکل ثبت اسناد و املاک

    فرماندار فومن ضمن قدردانی از سفر مدیران کل برخی از دستگاه های اجرایی به شهرستان برای بررسی و حل مشکلات حوزه کاری خود، گفت: رئیس اداره ای بدون اطلاع فرماندار یک شبه تغییر می کند و فرد جدید به عنوان سرپرست، به تماس ها پاسخگو نیست.

    وی در ادامه ضمن انتقاد از مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان به دلیل عدم هماهنگی برای تغییر مسئول دستگاه مربوطه در شهرستان فومن بدون اطلاع فرمانداری، گفت: برای تعویض مدیران در سطح شهرستان باید هماهنگی لازم انجام شود.

    محسنی با بیان اینکه هر مدیری که بدون هماهنگی فرماندار وارد شهر شود جایی در شورای اداری ندارد، و از مجموعه اعتبارات هم محروم خواهد بود، افزود: هیچ یک از رؤسای ادارات ملزم به همکاری با این اداره نیستند.

     

    کاندیدای شورای شهر از تخریب و توهین به هم خودداری کنند

    وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو نماد نظام های مردم سالاری است، گفت: در ایران، انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و امنیت پایدار کشور از طریق انتخابات تأمین می‌شود.

    فرماندار فومن با تأکید بر اینکه کاندیداها از تخریب، توهین، افترا زدن به یکدیگر بپرهیزند، افزود: کانال و سایتی هم اگر این گونه مطالب را انتشار دهند مشارکت در جرم بوده و با آنها برخورد می‌شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر