تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 50448
  • تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
  • پ
    سرپرست فرمانداری صومعه سرا مطرح کرد:

    پشت میز نشینی، مغایر با مدیریت جهادی است

    مهدی صفاتی با بیان اینکه پشت میز نشینی، مغایر با مدیریت جهادی است، گفت: سعی ما نیز حضور در میان مردم و در میدان است تا از نزدیک مشکلات را مشاهده کنیم.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان، مهدی صفاتی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن همایش های شهرداری صومعه سرا با بیان اینکه دولت سیزدهم براساس مدیریت جهادی و انقلابی پا به عرصه گذاشته است، اظهار کرد: رفع مشکلات نیازمند تلاش جهادی همه مسئولین است.

    وی با بیان اینکه پشت میز نشینی، مغایر با مدیریت جهادی است، گفت: سعی ما نیز حضور در میان مردم و در میدان است تا از نزدیک مشکلات را مشاهده کنیم.

    صفاتی خاطرنشان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید یک مکتب شناخته شده برای همه مسئولین باشد.

    وی با بیان اینکه قطعی برق در سالهای گذشته به یک معضل تبدیل شده بود که با تلاش های صورت گرفته تابستان امسال خاموشی نداشتیم، گفت: وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است.

    سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه دولت سیزدهم در واکسیناسیون تحول ایجاد کرد، افزود: با اطلاع رسانی های صورت گرفته و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی از وضعیت قرمز کرونایی عبور کردیم.

    وی ادامه داد: واکسیناسیون خانه به خانه، تزریق واکسن در پایگاه‌های سلامت در روستاها از جمله اقدامات دولت در راستای مبارزه با ویروس کرونا است که در سطح شهرستان در حال انجام است.

    صفاتی به موضوع خشکسالی و کاهش ذخیره آب سد سفیدرود اشاره کرد و گفت: به دستور استاندار محترم گیلان قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب در استان و شهرستان ها تشکیل شد که با مدیریت، تلاش جهادی ایشان به ثمر نشست.

    وی به حضور میدانی و جهادی دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش جهادی مدیران استانی و شهرستانی اراضی شالیزاری شهرستان به موقع آبگذاری شد و مانع از خشکسالی شد.

    سرپرست فرمانداری صومعه سرا به وجود بیش از ۲۰۰ پهنه آب بندان در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳ پهنه آب بندان در شهرستان در حال لایروبی است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر