تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 35052
  • تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
  • پ
    نماینده ولی فقیه در گیلان:

    پرهیز از ایجاد التهاب رسالت امروز همگان برای حفظ آرامش جامعه است

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن با تمام ابزارها نتوانست انقلاب اسلامی را از میان بردارد، گفت: پرهیز از ایجاد التهاب رسالت امروز همگان برای حفظ آرامش جامعه است.

    به گزارش عصر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب است، اظهار کرد: بسیاری از درخشش‌ها و شکوفایی انقلاب در طول چهار دهه اخیر به همت بسیجیان رقم خورده است.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به رسالت بزرگ و خطیر بسیجیان برای حفظ انقلاب، گفت: بسیجیان امروز ادامه دهنده راه بسیجیان اوایل انقلاب هستند و باید از آرمان‌های انقلاب و خون شهدا پاسداری کنند.

    وی با بیان اینکه موفقیت یک حرکت و نهضت به رهبری، شریعت الهی و ایستادگی مردم بستگی دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز در سایه رهبری مقتدر و استقامت مردم در برابر مشکلات توانسته به موفقیت و دستاوردهای زیادی برسد.

    آیت الله فلاحتی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر دلیل گمراهی قوم بنی اسرائیل، گفت: بر اساس فرمایش امام علی (ع) بنی اسرائیل برای مقاومت در برابر مشکلات و سختی‌ها توانست در دوره‌ای نجات یابد اما پس از مدتی مجدداً از مسیر حق منحرف شد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند به امت پیامبر از عزت داده و آنها را الگوی سایر ملل کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز تداوم حرکت تاریخی مسلمانان بود که ملت ایران توانستند حکومت شاهنشاهی را پس از سال‌ها سرنگون کنند.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت دوباره ملت ایران شد، تصریح کرد: ایران پس از انقلاب دوباره در جهان قدرت گرفت و الگوی سایر ملت‌ها شد.

    آیت الله فلاحتی با اشاره به وجود دو هزار مرکز شیعه شناسی در انگلستان و تفکر دشمن برای وارد کردن ضربه به اسلام و تشیع، گفت: اینکه دشمن با تمام ابزارهای خود نتوانست انقلاب اسلامی را از میان بردارند برای تحلیلگران سیاسی جهان غرب باعث شگفتی است زیرا نورانیت انقلاب اسلامی دیگر قابل خاموش شدن نیست.

    وی رسالت امروز را پرهیز از ملتهب کردن جامعه و حفظ آرامش کشور دانست و تاکید کرد: بصیرت و درک مفهوم و هدف انقلاب آرمان بسیجیان است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر