تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 41958
  • تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸
  • پ
    رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

    پرداخت بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

    رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به پرداخت دو هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون در استان، گفت: ۵۷۳ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

    به گزارش عصر گیلان، فرهاد دلق پوش عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید و پرداختی مستقیم از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

    وی افزود: از این مبلغ ۵۷۳ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور بازسازی و نوسازی خطوط تولید و ماشین آلات اعطا شده است.

    رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه برای جلوگیری از رکود اقتصادی و چالش مالی بخش تولید این اعتبارات پرداخت شده است، اضافه کرد: در سامانه بهین یاب تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل و عملکرد آنها به صورت مرتب بررسی و رصد می‌شود.

    دلق پوش ادامه داد: تاکنون دو برابر تسهیلات تخصیصی از محل رونق تولید که هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، تسهیلات پرداخت شده است.

    وی با توجه به نیازمندی بسیاری از کارخانجات به تجهیز و بهسازی، گفت: مستهلک شدن و فرسایش ماشین آلات صنعتی و همگام سازی با تکنولوژی روز دنیا با اعطای تسهیلات در این قالب بر افزایش راندمان بهره وری واحدهای صنعتی بسیار اثربخش است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر