تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 17655
  • تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
  • پ
    برای حضور در جام بین  المللی دریا انجام شد؛

    ورود کشتی  های ناوگروه قزاقستان به بندرانزلی

    دو ناو کشور قزاقستان صبح امروز در بندر انزلی پهلو گرفتند تا در رقابت های جام دریا که برای نخستین بار به میزبانی ایران و در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برگزار می شود، شرکت کنند.

    به گزارش عصر گیلان، ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) هم از شناورهای «مانگیستاو» و «ساری آرکا» قزاقستان به عنوان نخستین شناورهایی که برای شرکت در مسابقات بین المللی جام دریا به آب های ایران وارد شدند، استقبال کرد.

    سرپرست تیم اعزامی قزاقستان در جمع خبرنگاران، هدف اصلی از حضور در بندرانزلی را نشان دادند توانایی ورزشی نظامیان دانست و اظهار کرد: به دنبال ساماندهی و نزدیک کردن روابط روسیه، قزاقستان و ایران هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: با آمادگی کامل در مسابقات جام دریا حضور خواهیم داشت و بسیار تمرین کردیم و برای برد تلاش می کنیم؛ البته مسابقات سنگینی در پیش داریم.

    ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا به میزبانی بندرانزلی و با حضور کشورهای آذربایجان، قزاقزستان و روسیه، با شرکت حدود ۴۰۰ ورزشکار از تاریخ دو لغایت ۱۱ شهریور برگزار خواهد شد.

    این مسابقات شامل شش آیتم در بخش شناوری، مراحل تیراندازی سطحی و هوایی، مهار بویه در دریا و کنترل صدمات در دو مرحله در ساحل بندرانزلی برگزار خواهد شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر