تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 41512
  • تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
  • پ
    معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

    ورزش گیلان دارای پتانسیل های بالایی است

    معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش گیلان دارای پتانسیل‌های بالایی است، ادامه داد:گیلان نخستین استان از نظر سن و سالمندی جمعیت است و وظیفه داریم در حوزه جوانی جمعیت و در حوزه سالمندی نیز باید برنامه ریزی‌های خاصی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

    به گزارش عصر گیلان، بنیامین شکوه فر نیز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ورزش و جوانان مجموعه‌ای است که بیشترین مخاطب را از نظر عملیاتی دارد بیش از ۳۰ میلیون جوان مخاطب ما هستند، ورزشکاران و قهرمانان زیادی جز مخاطبان حوزه ورزش هستند و ورزش و جوانان نیز ظرفیت بی نظیری است.

    معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان افزود: این مجموعه با مشکلات عجیبی دست به گریبان است ماده ۸۸ یکی از معضلات بزرگ حوزه ورزش کشور است به جهت بحث‌های قانونی مشکلاتی برای حوزه ورزش ایجاد شده که راه چاره آن دست وزارت ورزش نیست و باید از طریق مجلس و دولت حل شود.

    شکوه‌فر با یادآوری مشکلات تیم‌های فوتبال کشور گفت: در زمینه خصوصی سازی تیم‌های فوتبال بزرگ کشور بارها مواردی از کنفدراسیون فوتبال آسیا طی سه سال مطرح شده بود که این امور پیگیری نشد و موجب بروز معضلاتی برای این تیم‌ها گردید.

    وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات تیم‌های فوتبال تصریح کرد: این نوید را می‌دهم که با پیگیری‌های صورت گرفته معضلات آن تیم‌ها مرتفع گردد.

    شکوه فر با بیان اینکه ورزش گیلان دارای پتانسیل‌های بالایی است، ادامه داد:گیلان نخستین استان از نظر سن و سالمندی جمعیت است و وظیفه داریم در حوزه جوانی جمعیت و در حوزه سالمندی نیز باید برنامه ریزی‌های خاصی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم. همچنین در زمینه ورزش استان نیز باید تدبیر و برنامه ریزی درستی انجام دهیم.

    وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیرکل ورزش و جوانان سابق استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حضور جهانبخش آرمان در سمت مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان بتوانیم خدمات ارزنده تری را به جامعه ورزش استان ارائه کنیم.

    در ادامه جهانبخش آرمان، سرپرست ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به جامعه ورزش استان را داشته باشم و در این راه قطعا به همراهی و همدلی، نظرات و پیشنهادات خانواده ورزش نیازمندم و از زحمات خانم بخشی و همکاران در ادارات ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

    وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت نام و یاد شهدا افزود: بی شک از تجارب گرانمایه پیشکسوتان ورزش استان و همکاران حوزه ورزش استفاده خواهم کرد و امیدواریم که جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم و با تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط، راه رشد و توسعه ورزش استان را ادامه خواهیم داد.

    وی با بیان اینکه هیات‌های ورزشی بازوان توانای ورزش هستند، گفت: ورزش موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و جامعه است و ما به عنوان متولیان ورزش باید منطقی تصمیم بگیریم و این امر در صورت خرد جمعی و مشاوره امکان‌پذیر است.

    آرمان گفت: از حسن اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور، مجمع نمایندگان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر