تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 46014
  • تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
  • پ
    نماینده ولی فقیه در گیلان:

    وجود رهبری و خدمت جوانان جهادی ویژگی مهم نیروهای مسلح ایران است

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح سایر کشورها، گفت: وجود رهبری و خدمت جوانان جهادی مهم ترین ویژگی و وجه تمایز است.

    به گزارش عصر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان با بیان اینکه روز ارتش روز اقتدار جامعه اسلامی است، اظهار کرد: نیروهای مسلح در راستای تعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارند.

    وی در ادامه به برگزاری شاخصه‌ها و ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقایسه با نیروهای مسلح سایر کشورها اشاره و اضافه کرد: ایمان و اعتقاد و اتکا به خداوند مهم‌ترین ویژگی و شاخصه نیروهای مسلح ایران نسبت به سایر کشورها است.

    نماینده ولی فقیه در گیلان حضور و وجود رهبری را دومین شاخص و ویژگی عنوان و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا نقش چشم و دیده بان در نیروهای مسلح ایران و دنیای اسلام دارند.

    آیت الله فلاحتی با بیان اینکه وجود رهبری رمز تعالی نیروهای مسلح ایران است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه فرمانده بصیر، مقتدر و آگاه به فنون سیاسی و نظامی دنیا در حراست از نظام اسلامی تلاش می‌کند.

    وی همچنین با اشاره به اینکه بهره گیری از جوانان جهادی از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح ایران است، گفت: خدمت جوانان جهادی یک امتیاز بوده و امروز نیروهای مسلح ایران به واسطه حضور همین جوانان صدها بابایی و شیرودی و کشوری دارد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی نیز اشاره و ادامه داد: داشتن تجهیزات نظامی روز و مدرن قدرت بازدارندگی ایجاد می‌کند.

    وجود تسلیحات نظامی بومی سازی شده با فناوری‌های جدید از دیگر امتیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: داشتن جنگ افزارهای مدرن و به روز، قدرت بازدارندگی ایجاد می‌کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر