تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 23291
  • تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
  • پ
    فرماندار فومن مطرح کرد؛

    واکسیناسیون بیش از ۶۲ هزار شهروند فومنی

    فرماندار فومن گفت: ۶۲ هزار و ۶۰۰ شهروند این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

    به گزارش عصر گیلان، محمد رضا محسنی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مسئولیت امانتی از سوی شهدا به مسئولان برای خدمتگزاری به مردم است.

    وی در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون شهروندان فومنی، گفت: از ۷۳ هزار و ۳۶۵ شهروندان بالای ۱۸ سال فومنی تاکنون ۶۲ هزار و ۴۰۰ شهروند واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

    فرماندار فومن ادامه داد: از این تعداد ۴۱ هزار و ۱۰۰ شهروند دُز اول و ۲۱ هزار و ۳۰۰ شهروند فومنی نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

    وی با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای محرومیت زدایی در استان گیلان به ویژه شهرستان فومن، تصریح کرد: با مشارکت ارتش تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی فومن در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده است.

    محسنی به پایان برداشت برنج از شالیزارهای شهرستان فومن اشاره و با بیان اینکه امسال شاهد کاهش ۶ درصدی تولید شلتوک در این شهرستان بوده‌ایم، گفت: در مجموع ۵۵ هزار و ۴۹۸ تن شلتوک تولید شده که از این میزان ۲۲ هزار و ۱۹۹ تن برنج سفید استحصال می‌شود.

    وی در ادامه بر ضرورت آسیب شناسی مشکلات سال گذشته اشاره و اظهار کرد: باید برنامه ریزی لازم برای رفع کاستی‌ها از سوی مسئولان دستگاه‌های مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

    فرماندار فومن با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در تولید چای، افزود: امسال هفت هزار و ۹۰۰ تن برگ سبز چای از باغات این شهرستان برداشت شده است که در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۳ درصدی تولید برگ سبز چای هستیم.

    وی در ادامه به وضعیت شوراهای شهر و روستا در شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: مردم از اعضای شوراها انتظار دارند مشکلات شهروندان و روستاییان را شناسایی و در راستای رفع آن تلاش کنند.

     

    مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند

    نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه مسئولان نباید با عملکرد نادرست خود مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند، گفت: مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند.

    خلیل بهروزی فر نیز در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به اینکه دستاوردها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: انحراف از مسیر شهدا سبب می‌شود تا به اهداف عالیه نظام و انقلاب دست نیابیم.

    وی در ادامه به شرایط سخت امروز کشور به واسطه مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مردم برای حل مشکلات خود جایی را بجز مراجعه به مسئولان ندارند.

    نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه تأمین رفاه اجتماعی یکی از آرمان‌های انقلاب و نظام بوده و هست، افزود: متأسفانه آنگونه که شایسته بوده نتوانسته‌ایم این رفاه را برای مردم ایجاد کنیم.

    وی با بیان اینکه کشور طی دو سال گذشته درگیر ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: در این مدت مردم بیشتر آسیب را از شیوع این ویروس متحمل شده‌اند.

    بهروزی فر همچنین به آغاز سال تحصیلی جدید و نگرانی والدین از برگزاری حضوری کلاس‌ها اشاره کرد و افزود: تا زمانی که یک دانش آموزان واکسن نزده نباید کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

    وی با بیان اینکه در روزهای و هفته‌های اخیر اتفاقات خوبی در زمینه ورود واکسن به کشور رخ داده است، گفت: شرایط و روند واکسیناسیون امروز در کشور و استان با گذشته قابل قیاس نیست.

    نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای این روند نسبت به گذشته سرعت بیشتری بگیرد، ادامه داد: رسیدن به استانداردهای واکسیناسیون عمومی جامعه را تا حد زیادی در برابر موج‌های کرونا ایمن می‌کند.

    وی در ادامه به حضور میدانی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان فومن در میان مردم تأکید و اضافه کرد: مسئولان نباید با عملکرد نادرست خود مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کنند.

    بهروزی فر با اشاره به حمایت مجلس از دولت مردمی و انقلابی، گفت: مجلس در کنار حمایت‌ها هر گونه کوتاهی وزرا را پیگیری کرده و در صورت از طرح سوال و استیضاح استفاده می‌کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر