تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 9631
  • تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
  • پ
    سازمان اورژانس یزد اعلام کرد؛

    واژگونی اتوبوس در دهشیر استان یزد / ۳۹ نفر کشته و زخمی شدند

    سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: بر اثر تصادف تریلی با اتوبوس در دهشیر یزد ۳۹ نفر کشته و زخمی شدند.

    به گزارش عصر گیلان، احمد دهقان رییس سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: حوالی ساعت ۶ صبح امروز پنج شنبه سوم تیر ماه، یک دستگاه تریلی با یک اتوبوس در جاده ابرکوه به دهشیر، روبه روی پاسگاه دهشیر تصادف کردند که ۵ نفر جان باخته و ۳۴ نفر مصدوم شدند.

    او افزود: تیم امداد هوایی استان یزد با بالگرد و همچنین تیم واکنش سریع به همراه امدادگران پایگاه فیض آباد و پایگاه مسجد امام خمینی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

    دهقان ادامه داد: ۱۲ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس، دو مصدوم توسط بالگرد اورژانس، هفت مصدوم توسط بالگرد هلال احمر، ۹ مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس، سه مصدوم توسط آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان های شهید بهشتی تفت، خاتم الانبیا ابرکوه و شهید صدوقی یزد منتقل شدند.

    او با بیان اینکه یکی از مصدومان حادثه نیز از انتقال به مرکز درمانی امتناع کرد و در محل حادثه درمان شد، افزود: در مجموع ۳۳ مصدوم روانه بیمارستان ها شدند و یک مصدوم در محل حادثه درمان شد و پنج نفر نیز متاسفانه جان باختند.

     

    علت واژگونی اتوبوس در دهشیر تفت نقص فنی ترمز است

    رحیم حاجی ده آبادی رییس پلیس راه استان یزد گفت: علت اصلی واژگونی یک دستگاه اتوبوس روز پنجشنبه در مسیر دهستان دهشیر شهرستان تفت به استان فارس نقص فنی ترمز خودور و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

    او افزود: اکنون کارشناسان پلیس راه در محل حضور حادثه دارند و بررسی بیشتر این رویداد ترافیکی در دست بررسی است.

     

    اسامی فوت شدگان

    ناصر گلستان زاده، طیب شه بخش، راشد طاهک، عبدالرحمان دلیری و یدالله ناهیدی فوت شدگان حادثه تصادف اتوبوس با تریلی در جاده ابرکوه به دهشیر هستند.

     

    تمامی سربازان، سرباز معلم بودند

    یک منبع آگاه گفت: تمامی سرنشینان این اتوبوس مشمولینی بودند که قرار بود به عنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش خدمت کنند، این مشمولین اعزامی های امسال بودند که از مهرماه بنا بود به عنوان معلم در محل های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر