تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 42031
  • تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
  • پ

    هزینه اعزام دوچرخه سواران به قهرمانی آسیا چقدر است؟

    هزینه اعزام رکابزنان برای حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا حدود ۵۵ میلیون تومان می‌شود و این در حالی است که باید بدهی ۲۰۰۰ دلاری به کنفدراسیون آسیا هم تسویه شود.

    به گزارش عصر گیلان، تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران پیش از حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا، ۱۳ اسفند در مسابقات ترکیه شرکت می‌کند و سپس از همان جا راهی تاجیکستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.

    نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا برای فدراسیون دوچرخه سواری بسیار حائز اهمیت است چرا که کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی تعداد سهمیه ای که به دوچرخه سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی می دهد، بستگی به نتیجه ای دارد که این تیم در قهرمانی آسیا می‌گیرد.

    در این میان فدراسیون دوچرخه سواری درگیر پرداخت بدهی‌ها از سال‌های قبل است. مدتی پیش حساب فدراسیون به دلیل بدهی به بیمه که مربوط به سال‌های گذشته بود، حساب مسدود شد که البته با واریز پول اسپانسر مشکل مسدودی حساب فدراسیون برطرف شد. اکنون فدراسیون برای حضور در مسابقات ترکیه هم مشکل مالی ندارد و با کمک اسپانسر قرار است رکاب زنان به مسابقات ترکیه اعزام شوند اما برای حضور در قهرمانی آسیا نیاز است که بودجه فدراسیون پرداخت شود.

    وزارت ورزش اعلام کرده که احتمالا هفته آینده بودجه مبلغی از بودجه فدراسیون ها را واریز می‌کند در صورت واریز این بودجه، کمکی به فدراسیون دوچرخه سواری می شود تا هزینه اعزام تیم را پرداخت کند. پیش‌بینی فدراسیون این است که هزینه اعزام هر نفر به تاجیکستان حدود ۵۵ میلیون تومان خواهد شد و پیش بینی می شود حدود ۲۰ نفر به این مسابقات اعزام شوند.

    از طرفی فدراسیون قبلی دوچرخه سواری به مدت چهار سال حق عضویت ۵۰۰ دلاری خود را به کنفدراسیون آسیا پرداخت نکرده بود و باید مبلغ ۲۰۰۰ دلار هم قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا به کنفدراسیون آسیا پرداخت کند. فدراسیون در نظر دارد یا زمانی که تیم در ترکیه است این کار را انجام دهد یا زمانی که به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می رود پیش از آغاز رقابت ها با کنفدراسیون آسیا تسویه حساب کند.

    فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار است تا روز شنبه نفراتی که به مسابقات ترکیه اعزام می‌شوند را مشخص کند و پس از پایان رقابت رکابزنان در مسابقات ترکیه، ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا انتخاب خواهد شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر