تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهاقتصاد
  • کد خبر : 12722
  • تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
  • پ
    استاندار گیلان مطرح کرد؛

    نقش موثر آموزش مهارت ها در اشتغال زایی

    استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر آموزش مهارت ها در اشتغال زایی، گفت: ۲۰ مرکز فنی و حرفه ای در گیلان فعال است.

    به گزارش عصر گیلان، ارسلان زارع صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم آموزش در تقویت مهارت ها، اظهار کرد: توجه به این بخش زمینه ساز اشتغالزایی است.

    وی در ادامه با بیان اینکه ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با امکانات زیرساختی مناسب و مربیانی ماهر در استان گیلان فعال هستند، افزود: مرکز آموزش و ارزیابی آنلاین علیرغم محدودیت‌های کرونایی به عنوان یک فرصت در مسیر توسعه دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

    استاندار گیلان با اشاره به احداث دهکده کودک و سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی، گفت: از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری مشترک برای توسعه و فرهنگ سازی به‌ویژه در حوزه کودک نیز با انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادها استفاده شده است.

    وی با تأکید بر اینکه افتتاح این مجموعه آموزشی در ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان مؤثر خواهد بود، افزود: آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای با حمایت های دولت از طریق تسهیلات بانکی و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی و نیز صندوق کارآفرینی از اشتغال بانوان، هنرمندان و روستاییان پشتیبانی می‌کند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه به واسطه حمایت‌های صورت گرفته دولت طی سالیان اخیر شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت بافت فرش و تابلو فرش، رشتی دوزی و سایر صنایع دستی و رضایتمندی در فروش بوده‌ایم، گفت: دولت در سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان فنی و حرفه‌ای که اشتغال ایجاد کنند، پرداخت کرده است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر