تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 49556
  • تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
  • پ
    مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد؛

    نقش محوری پیرغلامان در ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی

    مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش محوری پیرغلامان در ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی گفت: این افراد نقش بی بدیلی در معرفت افزایی و معنویت بخشی در جامعه ایفا می‌کنند.

    به گزارش عصر گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پیرغلامان گیلان اظهار کرد: تکریم از پیرغلامان موجب ترتیب و تشویق افراد در قدم گذاشتن در این مسیر می‌شود.

    وی با تاکید بر حفظ جایگاه و منزلت پیرغلامی افزود: حفظ منزلت و جایگاه مداحان و پیرغلامان یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی این افراد است.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش اثرگذار مداحان و پیرغلامان در معرفت افزایی جامعه بیان کرد: مداحان نقش بی بدیلی در معرفت افزایی و معنویت بخشی در جامعه ایفا می‌کنند.

    حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: پیرغلامان و مداحان به عنوان ستایشگران ائمه اطهار نقش مهمی در سبک زندگی اسلامی دارند.

    وی با اشاره به جنگ نرم دشمن در ابعاد مختلف افزود: در جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن، وظیفه مداحان بسیار سنگین و حساس است.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به موفقیت و اثربخشی چشم گیر سرود «سلام فرمانده» در نقاط مختلف دنیا گفت: سلام فرمانده گیلانی‌ها دنیا و امت اسلام را بر انگیخت و این اثر هنری به قدری مؤثر بود که دشمن را مات و مبهوت کرد.

    حجت الاسلام مهدوی با اشاره به جذابیت‌های سرود مذهبی و فرهنگ ساز «سلام فرمانده» اضافه کرد: ابهت رسانه‌ای شیعه با «سلام فرمانده» به اوج رسید.

    وی، گیلان را خاستگاه انسان‌های عالم و بزرگ دانست و افزود: گیلان استان مذهبی و اعتقادی است و این مهم ریشه عمیقی در تاریخ و قدمت گیلان دارد.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پیرغلامان حبیب ابن مظاهرهای زمان هستند، گفت: عده‌ای می‌خواهند با تزریق ناامیدی و ترویج بی حجابی، جامعه اسلامی را به سمت انزوا بکشانند و در این راستا مداحان نقش محوری دارند.

    حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: محرم و نهضت عاشورا ظرفیت ارزشمندی در مقابله جنگ نرم دشمن است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر