تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 17284
  • تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
  • پ

    ممانعت پلیس از تردد ۱۳ گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان از برخورد با گروه های گردشگری فاقد مجوز در دو روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۱۳ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و هفت دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

    به گزارش عصر گیلان، سرهنگ حسین حسن پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ساماندهی گروه های گردشگری فاقد مجوز و همچنین نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهرستان رشت اقدام می کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

    وی برخورد با تورهای گردشگری و ورزشی فاقد مجوز را از فعالیت های نیروی انتظامی برای ساماندهی آنها اعلام کرد و گفت: در دو روز گذشته با بکارگیری ۱۷ تیم پلیس از تردد ۱۳ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب دو دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی بوس شامل ۳۳۶ نفر در سطح استان جلوگیری شد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از توقیف ۷ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد و افزود: در این رابطه ۲۴۶ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون، برای مالکان ۴۹۶ دستگاه اتومبیل پیامک ارشادی ارسال و سه نفر دستگیر شدند.

    این مقام انتظامی تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت های نیروی انتظامی قلمداد کرد و افزود: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری و ورزشی فاقد مجوز به صورت مستمر در دستورکار پلیس گیلان قرار دارد.

    سرهنگ حسن پور از مردم خواست با توجه به شیوع کرونا از تردد و اجتماع تحت عنوان گروه های گردشگری و ورزشی پرهیز کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر